hallo mijn kleintje mag nu naar buiten. ik heb een x adverture wandelwagen en heb een regenhoes erbij zitten maar heb de handleiding niet meer nu had ik een vraag hoe maak je eigenlijk die regenhoes vast weet iemand dit. xxx alsvast bedankt
Zitten er drukkers aan de regenhoes? De mijne is inmiddels 5 jaar oud en daar zaten namelijk drukkers aan de wagen en de hoes. Die zitten aan de zijkant van de kap en bij het voetenplankje (soory, gemakkelijker kan ik het niet uitleggen)
Nog een keer goed gekeken, onderaan zat klitteband. Die hoes van ons is kapot, vandaar dat ik uitging van 2 x drukkers
Wij hebben ook een x adventure.. maar een wat ouder model volgens mij. (3 wieler met een metallic achtig stofje) En wij klikken 1 drukknoopje van het wiegdekje los zodat we de regenhoes er op kunnen klikken. Werkt prima
Vrijdag toevallig gehoord wat de bedoeling was, ik deed de regenhoes verkeerd om. Ik deed het klittenband met het haakje over de kap heen, maar dat moet juist aan de onderkant van de kinderwagenbak. Als je er een buggy van maakt, is dat ook de goede richting volgens mij, ik denk alleen dat je dan de voetenzak een beetje omhoog moet doen. Het klittenband komt aan het einde van de voetenzak en sluit eronder. Begrijp je het een beetje?