Echt niet kunnen slapen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Isis26, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ooow lig al twee nachten wakker! Overdag val ik zowat neer maar als ik dan ga liggen kan ik gewoon niet in slaap komen. Ik kan me er niet aan toegeven... Ik hou dit echt niet meer vol zo pleaseeee is dit een teken dat het gaat beginnen? Of herkent iemand dit?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Spanningen van jezelf denk ik:) je bent zo dichtbij de bevalling nu en je zultwaarschijnlijk veel na denken op dit moment hoe je bevalling zal gaan. heel gezonde spanningen en ja gebroken nachten:p
    Hoop dat je een beetje bij kan slapen, want die energie zul je wel nodig gaan hebben bij de bevalling. Al rust je alleen ma even uit in bed of op de bank, dat geeft je lichaam de kans om een beetje bij te komen van de vermoeidheid.
    Succes alvast straks bij de bevalling en geniet ervan:)
    Liefsss Adorable

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Yep, same here...helaas! Ik slaap al vanaf week 20 slecht en is nu alleen maar slechter geworden...Ben ook echt kapot! Ik ben afgelopen donderdag naar e gyn geweest (ik loop bij de VK, zij heeft me doorverwezen) voor het slaapgebrek en klachten aan mijn heupen. Door mijn lichamelijke gezondheid word ik 14 dec ingeleid en ik heb slaappilletjes meegekregen die ik een paar dagen van te voren het beste kan slikken,zodat ik een beetje energie heb voor bij de bevalling.

Kan jij ook geen slaapmedicatie aanvragen? Ik heb Temazepam 10 mg gekregen en daarvan moet ik een half pilletje nemen. Dus 5 mg per nacht, is dus heel weinig maar waarschijnlijk wel genoeg om wat rustiger te worden en wat te slapen..

Succes nog met de laatste loodjes, ze zijn pittig he!

Liefs Guusje

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik krijg de 14de een ks! Grappig!
    Vannacht beter geslapen maar ben gewoon vaak wakker. Ben juist niet zenuwachtig nu omdat ik graag nog even samen met nijn kleine man nu kan zijn. Ga nu weer even liggen en hopelijk kan ik wat slaap meekrijgen

Deel Deze Pagina