Gevoelens voor een andere man

Discussie in 'De lounge' gestart door missess, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missess

missess Lid

12 mrt 2016
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Advies voor een vriendin! Haar verhaal;

Al enige tijd flirt mijn baas met mij. In het begin wou ik er niets van weten en reageerde ik niet op hem. Na een tijdje vond ik hem toch wel leuk maar ik kon deze gevoelens al gauw van me af zetten. Ik ben vlak daarna op een andere locatie gaan werken maar ben na een paar maanden weer terug geplaatst omdat er geen werk meer was. Nu werk ik weer een aantal weken met mijn baas, en het flirten is weer begonnen.

De zwoele blikken, soms seksuele opmerkingen en zijn aanraking brengen mijn hoofd op hol. Ik fantaseer tijdens het werk of thuis wel eens over hem en krijg hem steeds moeilijker uit mijn gedachten. Als ik bij hem ben word ik warm van binnen en hoop ik stiekem dat hij me zal zoenen. Ik wil helemaal niet vreemdgaan, laat ik dat voorop stellen. Het is een gevecht tussen verstand en lust/gevoel.

Waar ik eerst niet op hem reageerde, flirt ik nu stil aan terug. Mijn verstand zegt dat ik me moet terug trekken en zakelijk en kortaf moet zijn. Maar mijn lichaam wil het tegenovergestelde. Het voelt als de verboden vrucht.

Vorige week maakte hij een opmerking waarin hij leek toe te geven dat hij me leuk vind. Er kwamen collega's tussen dus ik ben er verder niet op in gegaan. Maar in hoeverre hij me leuk vind weet ik niet. Misschien ook pure lust?

We hebben beiden een gezin met jonge kinderen en beiden een gelukkige relatie. Daarom snap ik niet dat ik die gevoelens/verlangens heb naar hem.

Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik het met hem bespreken? Hopen dat het over gaat? Mijn partner weet dat mijn baas met mij geflirt heeft in het verleden en dat ik hem toen even leuk heb gevonden. Hij was daar door erg van slag. Om die reden vertel ik mijn partner nu (nog) niks over deze gevoelens. Ik denk namelijk niet dat ik verliefd ben. Heb niks met hem gemeen, het is puur lichamelijke aantrekkingskracht. Help!

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dit lijkt regelrecht uit 'mijn geheim' te komen :D

Wat dacht ze (jij?) van een andere baan zoeken? Je gaat je hele gezin en die van hem toch niet op het spel zetten voor lichamelijke aantrekkingskracht?

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Waarom maakt die vriendin niet zelf een account? Het is gratis en kost maar een paar minuten tijd zoals je weet.

En mijn advies: houd het contact zakelijk en ga biet in op zijn geflirt. Vind je dat moeilijk? Zoek een andere baan.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Tegen je baas zeggen dat hij moet stoppen met dit gedrag omdat het ronduit ongepast is is geen optie?

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Inderdaad!! :D

6. missess

missess Lid

12 mrt 2016
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ze heeft een account maar kan daarmee herkend worden.

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Als je een gelukkige relatie hebt en zeker jonge kinderen, dan moet je kappen met waar je bezig bent. Zo simpel is het.
    Je bent waarschijnlijk tussenhaakjes verliefd op het gevoel dat iemand je leuk vind. Heb je dit bij je man niet meer?

Mocht je nu een stap te ver gaan, dan maak je meer kapot dan je je voor kunt stellen. Niet alleen je eigen leven, maar ook dat van je kinderen. Is dat het waard? Zo niet, stop met flirten en zeg je baas ook dat hij hier mee moet stoppen.
    Maak opmerkingen dat je je gezellig naar huis gaat, dat je gelukkig getrouwd bent en dit graag zo wil houden.

Alleen jij kunt dit stoppen.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je vriendin kan er voor kiezen om toe te geven aan de lichamelijke aantrekkingskracht maar daarmee haar gezin kwijt te raken of ze gaat vanaf nu zakelijk met haar baas om en denkt daarbij aan degenen die er wel toe doen, nl haar man en kinderen. De keuze lijkt me vrij simpel..

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Precies dit!

10. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    baas aangeven voor seksuele intimidatie :p ik wed dat het snel over is

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Gras bij de buren is altijd groener. Kom op zeg! Twee gezinnen naar de kl#ten. En wie zegt dat hij het dan niet weer kan laten om bij een nieuwe frisse collega hetzelfde te gaan doen. Wat ontzettend ongepast gedrag van die man en dan ook nog in die functie.
    Dit gaat er bij mij niet in sorry.

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

:D:D

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik denk dat de spanning er af moet.
    Eventueel met je man over praten? In de luchtige sfeer. Of is dat een heel gek idee? Nu is het een geheim wat je mee neemt je relatie in..

14. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Contact verbreken! (voor zover dat gaat) en op zoek naar ander werk als mogelijk. Zeer zeker niet meer flirten of enig contact wat niet zakelijk is hebben.

Begrijp je wel hoe je je man hiermee kwetst? Geheimen hebben, bewust de situatie opzoeken/terugflirten. Zie mijn topic voor de gevolgen.... 😢 Zet jezelf in de schoenen van je man en kinderen.....

15. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik zat hier ook te grinniken en het aan mijn man voor te lezen,sorry ts..

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Afkappen! Uiteindelijk komt hier voor beide partijen alleen maar ellende van! Maar dat weet je, of je vriendin....zelf ook wel.

17. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Inderdaad, afstand, en dus evt een andere baan.
    Ik snap ook nooit zo goed dat mensen zich dan afvragen wat ze moeten doen.. het voelt toch fout? je weet toch dat er twee gezinnen kapot zouden gaan dus wat verwacht ze dan van een antwoord van hier? Verwacht ze dat er hier leden zeggen: ga erop in, exploreer je gevoel, ga een geheime affaire aan..

Dat is oprecht niet lullig bedoeld, maar ik snap het gewoon echt niet..

18. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Dit is zo Not Done kom op je hebt een gezin en hij ook.
    Jullie lijken wel een stel pubers .
    Ik snap dat het spannend kan zijn, maar zorg dat je deze spanning weer/of gaat vinden in je huidige partner.
    Kijk om je heen en besef wat je hebt, het kan je zo door de vingers glippen.
    STOP ermee en neem je verantwoordelijkheid naar je man en je kinderen.

19. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Afkappen inderdaad. Zorg ervoor dat de vlam weer flink aangewakkerd wordt tussen jou en je man (haar en haar man). Samen een weekendje weg zonder de kinderen.
    Soms is dat gewoon echt even nodig, die tijd met zijn tweeën, weer beseffen waarom je destijds voor je man gekozen hebt en niet voor een ander.

Het is een stukje lust en spanning waar men naar hunkert die thuis vaak niet meer dermate voorhanden is. Maar die lust en spanning zou er bij een nieuwe liefde ook vanaf gaan. Dus zoals gezegd. Aanwakkeren die handel bij je eigen man! Kinderen bij een oppas achter laten en van je eigen man genieten zoals je dat deed toen je elkaar net leerde kennen.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Op het flirten ingaan is al fout bezig, als er zulke gedachtes spelen. Lijkt me dat het dan alleen maar moeilijker wordt. Is die onbekende snikkel in haar grot het waard om twee gezinnen kapot te maken?

Deel Deze Pagina