Ik had afgelopen dinsdag 17 N0v ongesteld moeten worden. Ben dus 5 a 6 dagen overtijd! Ben wel rond de menstruatie datum een roze drupopeltje bloed verloren. En sinds gisteren heb ik heel weinig bloed verloren alleen bij het afvegen, en vandaag is het nu bruin en heb het alleen met plassen dat er een licht veegje op het toilet papier zit. Ik ken mijn lichaam als ik ongesteld wordt wordt ik ook meteen dezelfde dag goed ongesteld. Dit lijkt niet eens op een menstruatie! Wat moet ik hier van denken? Trouwens ik heb gisteren test gedaan en die was negatief.
Wat ik heb begrepen is een innestelingsbloeding zo'n 5-10 dagen na je vruchtbare dagen alleen maar mogelijk, dus als het nu tijd is voor je menstruatie is dat wel wat aan de late kant.. dus het lijkt me niet (maar ik weet het niet zeker hoor). Meestal word je 14dagen na je eisprong ongesteld... Ik heb zelf al vanaf dag 17 van mijn cyclus bloed/bruinverlies (heel weinig nog), dit was wel ongeveer de periode van mijn eisprong.. maar heb ook geen idee wat het verder is... succes ermee!! xxxx
Ik heb dat nu ook en ik ben ook niet zwanger. Het was totaal anders dan mijn normale menstruatie, dan vloei ik hartstikke veel en helderrood. Heb het nu twee keer gehad, en ik hoopte ook dat het innestelingsbloed was. Maar ik heb gelezen dat je ook donker bloedverlies krijgt als je eitje wel bevrucht is, maar uiteindelijk niet is ingenesteld. Dus het lijkt alsof je gewoon ongesteld wordt, maar het is eigenlijk een hele vroege soort van miskraam. Wat overigens eigenlijk niet die naam mag hebben, omdat heel veel zwangerschappen het niet overleven tot de menstruatie. Jammer he?!