Ok, gezien! Spoiler Ok, super gave aflevering en m’n emoties gingen alle kanten op. Maar stiekem, heel stiekem, vind ik het einde een beetje flauw... June blijft wéér achter... En we kunnen wel raden hoe het straks gaat: normaal zou een handmaid hier natuurlijk voor geëxecuteerd worden maar June for some reason niet. Nieuwe familie. Nieuwe reddingspogingen. Hmm... Had eigenlijk liever gehad dat ze ontsnapt was en dat we zouden zien hoe ze haar vrije leven weer zou opbouwen, herenigd worden met Luke, rechtzaken tegen het regime, etc... Maar dat wordt dan misschien seizoen 5 ofzo.
Spoiler nou dit dus, dat bedoelde ik ook ja, zij zal niet gestraft gaan worden, komt overal onderuit. Plus dat alle Martha's gestraft zullen gaan worden van die tig kinderen. Volgend seizoen was wel leuk geweest als je het na-Gilead leven zou zien hoe ze allemaal het normale leven weer gaan oppakken. En van daaruit Gilead proberen te vernietigen. Hoe de hoofdrolspelers hun eigen kinderen weer gaan zien enz
Spoiler Maar ze weten toch ook niet wie er achter zit? Ik hoop dat we idd nog een keer zien dat June ook terug gaat, maar in deze snapte ik wel dat ze achter bleef.
Spoiler Je bedoelt dat ze niet zullen weten dat June het heeft gedaan? Hmm, weet niet... Ze staat al op scherp, want ze heeft wel meer gedaan (Aunt Lydia begon er in de aflevering nog over...), Martha van haar gezin is ook verdwenen, denk dat dat wel te raden is dat ze er op z’n minst íets mee te maken heeft... En die Martha van het begin, die toch afhaakte, zou die niet iets vertellen?
Spoiler: Spoiler Ik vond het ook 2 tellen moeilijk toen Serena zo weggerukt werd bij Nichole, het enige wat ze wil is een kindje. Daar geeft ze alles voor op en dat heeft haar gebroken. Maar dan schiet die scène weer in je hoofd dat ze voorstelde om June te verkrachten in de hoop dat de bevalling begint...doei doei Serena! Ik was zo bang dat dat vliegtuig leeg zou zijn...dan was ik direct gestopt met kijken nml, maar nu ben ik wel benieuwd naar het volgende seizoen! Die kids wakkeren hopelijk een oorlog aan in Canada en dat die is van hun gat komen en Gilead een bom sturen! Ik denk dat ze nog niet kunnen bewijzen dat June ergens bij betrokken was en dat de Generaal voor haar borg kan staan of zo. Weer een nieuwe Meester en dan dat gerape trek ik niet meer hoor. Dat word lang wachten op het volgende seizoen zeg!
Spoiler Ja dat bedoel ik idd. Maar wat jij zegt is natuurlijk ook waar. Ben benieuwd hoe ze dat geloofwaardig laten overkomen zonder dat ze aan de muur eindigt.
Spoiler ik denk dat June niet terug gaat naar het 'systeem' van Gilead. Ik vermoed dat zij nu door de andere Handmaids ergens naartoe wordt gebracht om verzorgd/geheeld te worden en dat ze doodgewaand zal worden door Aunt Lydia enz. Of dat die verwachten dat zij ook op het vliegtuig zat. Anyway, ik denk dat June niet verder gaat als Handmaid. Dat is de enige manier om dit geloofwaardig te houden en de enige manier waarop ik haar eventueel ooit nog herrenigd zie worden met Hannah
Is die nu al uit?! Dacht dat seizoen 4 pas net bevestigd was en dat alles nog moest beginnen qua filmen enzo
Spoiler ook echt 'in functie'? Of draagt ze gewoon die kleding nog? Zou ik wel echt stom vinden trouwens. Heb je een linkje?
Spoiler: Linkje trailer seizoen 4 (kort) https://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/1159832/The-Handmaids-Tale-season-4-release-date-cast-trailer-plot-when-is-the-new-series-out-Hulu
Spoiler Ik denk eigenlijk dat June zwanger is en dat ze daarom in ieder geval nog 8 maanden in leven zal blijven. Dan hoeven er ook geen ceremonies plaats te vinden en kan ze bij commander Lawrence blijven. Ze hebben dan tijd om een nog groter plan op te zetten. Een zoektocht naar Hannah en nog meer kinderen redden.
Spoiler Ik denk dat als ze zwanger is, ze alsnog ergens geplaatst wordt en dat hun het kindje dan krijgen. Een man alleen kan/mag in Gilead geen kind opvoeden.
Spoiler Ik denk niet dat zij bij Lawrence blijft. Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als Lawrence aan de muur eindigt. Dat ze zwanger is zou wel kunnen verklaren waarom ze mag blijven leven. Maar dan pikken ze wel erg veel van haar... en dan zou je toch denken dat ze na al haar fratsen aan zo'n bed wordt geketend
Ben nu de laatste (helaas) aan het kijken. Bah bah wat spannend. Ben op de helft en durf bijna niet te kijken en wil toch vervolg zien.
1 voordeel straks "wordt ik meer wakker in mijn eigen veilige huis" Alsof ik zelf onderdeel van dat hele spannende ben.
Ik ga het anders doen. Gewoon alle spoiler lezen dan hoef ik tenminste niet vol angst te kijken voor wat komen gaat maar ben ik alvast voorbereid. Nog niet af kunnen kijken ga ik vanavond doen#heldopsokkendatikben#
Heb ik ook even gedaan tijdens de laatste aflevering ik werd er gewoon helemaal misselijk van zo spannend vond ik het, toen had ik 1 spoiler hier gelezen, precies wat ik wilde weten.
Ik was net de laatste aflevering aan het kijken, wordt ie ineens heel abrupt afgebroken.. Ik denk huh, wat gek, maar het zal wel.. Ging ik hier lezen, heb ik dus echt het einde vd aflevering nog niet gezien als ik de spoilers zo lees. Was Videoland gewoon gecrasht ofzo... Dus nu staat verdorie die hele aflevering opnieuw aan vanaf het begin, want vooruitspoelen kan niet bij Videoland. Tenzij iemand een tip heeft om het te laten werken? Als ik het probeer begint ie altijd de hele aflevering vanaf het begin af te spelen...