Handmaid's tale!!!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bellybell, 20 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    iemand een idee wanneer seizoen 3 op canvas te zien is??? wij hebben geen netflix of videoland:oops: en de eerste 2 seizoenen waren te zien op canvas, dus hoop dat het 3e er ook snel op komt

Salentein vindt dit leuk.
  2. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Jaaaaaaaaa!!!! Ik heb afl 13 gezien! Omg! Was weer geweldig!

Ok, wat ik denk dat er gaat gebeuren. Eerst zullen ze ondergronds June weer fixen en kan ze weer verder als Handmaid bij Lawrence. Hij is hertrouwd met weduwe Winslow. Zij heeft haar 7(?) kinderen mee. Lawrence is nu stiefvader geworden (hij houdt niet van kinderen, maar ja moet nu wel). Ondertussen is June idd zwanger van Lawrence. Dus zij moet wel bij hen blijven.
    Ik kan voor nu niks bedenken wat Nick nu aan het doen is. Hij is wel steeds meer pro-Gilead aan het worden en wil zijn eigen dochter Nicole terughalen, nu de Waterfords zijn opgepakt. En Luke zorgt ervoor dat hij Gilead binnenkomt en zo zijn vrouw en dochter kan helpen ontsnappen, met hulp van Lawrence. Liefde tussen June en Nick is over, omdat er levensvisie-verschillen zijn. Waardoor June nu zonder schuldgevoel bij Luke kan zijn. Eind goed.... Al goed! Oh ja, Rita is ook gay en krijgt relatie met Moira. Zo, nu is het eind goed al goed

:D:D

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    He he eindelijk de slotaflevering van dit seizoen kunnen kijken (was op vakantie). Bohhhh wat goed en wat moeten we weer lang wachten!!!!

Riverdale87, Magnolia29, Beausecret en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik vond het derde seizoen ook minder. De prachtige shots (zoals de vleugels achter June, de setting in DC en kleinere details) kan ik nog steeds van genieten, maar het krijgt nu wel een beetje een rambo/Jack Bauer gehalte. Janine is een oog verloren omdat ze tijdens de les sarcastisch zat te giechelen, maar June heeft 'slechts' wat slagen gehad.

Iemand zei al dat de boeken (got, dexter etc) super zijn, maar zodra het verhaal langer wordt, meer details erbij komen zie je dat het toch erg lastig is om een goed verhaal te schrijven.
    Want ook die scène dat the Waterfords plots in Canada waren. Je zou toch verwachten dat er met zo'n enorm leger, bij alle wegen iig grenscontroles zijn.
    En ook vond ik sommige verhaallijnen erg langdradig. In DC, Offmattheuws in een coma... Allemaal van die vul-afleveringen.
    Dat June een ander persoon is geworden vind ik realistisch, maar ben benieuwd welke kant het opgaat. De makers hadden gezegd dat ze nog een aantal seizoenen kunnen volschrijven.

Praise be....

Shay25 vindt dit leuk.
  5. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    [QUOTE="WinterBird, post: 22524088, member: 70178"

Praise be....[/QUOTE]

hahahahaha ben zo benieuwd naar volgend seizoen! Ik wist niet dat 13 einde serie was....

6. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43

Deel Deze Pagina