Handoek met naam, waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Danoek, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik wil mijn zoon graag een handdoek met zijn naam geven voor zijn verjaardag. Maar na gegoogled te hebben kom ik wel 30 websites tegen die dit verkopen. Prijzen varieren van een tientje tot aan 50 euro, maar de meesten liggen toch zo rond de 20 euro, dus dat zal het dan wel ongeveer worden.
    Het is voor douchen na voetbal, zat te denken aan 70x150 of toch nog maatje kleiner?

Hebben jullie een goede ervaringen met een bepaalde website en wat is beter: naam laten borduren of bedrukken?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Borduren is absoluut aan te raden! Beide kids hebben een kraam kado gekregen met naam geborduurd en die blijven gewoon heel mooi. Waar kan ik je niet aan helpen, hier deed de moeder van een kennis het. Mijn moeder maakt het ook zelf maar niet voor verkoop.

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Borduren is zeker heel mooi! Ik ken wel een site voor je: figurenborduren.nl
    Ze hebben goeie kwaliteit, bestel daar regelmatig voor een cadeautje!

4. veense

veense Niet meer actief

koterkado

5. Hester

Hester Niet meer actief

Ik heb je PB gestuurd!

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  8. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen een handdoek besteld bij iemand uit een dorpje bij mij in de buurt.
    Heb er nooit bij nagedacht, had alleen gekeken naar winkels op internet, maar er zijn natuurlijk ook mensen die het als "hobby" doen en het leuk vinden om wat te verkopen.;)

Deel Deze Pagina