Mensen die in de zorgsector werken Ik werk in een wzc, dus ik verslijt best wat km's op een dag. Momenteel draag ik crocs, maar eigenlijk zitten die niet meer fijn. In de zomer draag ik Birckenstocks, maar das mij nu te koud. Iemand tips voor leuke en gemakkelijke schoenen in onze sector?
Zelf geen ervaring mee ( loop zelf nog steeds op birckenstocks ), maar collega's dragen veel skechers, de sneakers of instapmodel. Lopen fijn en licht en zijn wasbaar in de wasmachine.
Birkies met sokken erin, zo fout maar loopt heerlijk! Ik heb in de winter meestal gympies aan of boots.
Ik heb jaren alleen maar op wandelschoenen gelopen, maar als ik een baan had gevonden had ik direct klompen aangeschaft! Wat een heerlijke dingen zijn dat. Je kunt ze zo vinden via google, zit nu op een site waar ze veel soorten schoenen hebben die goed geschikt zijn voor de zorg. Makkelijk schoon te maken, comfortabel etc..
Ik draag de sanita klompen deze zitten heerlijk. Wij mogen op ons werk vanwege hygiëne en veiligheid niet op crocs birkenstocks werken.
Ik ook! Heerlijk!kan er hele dagen op lopen zonder pijn aan mn voeten en als ze vies zijn gaan ze in de wasmachine
Women’s Stretch Sole Wedge Bootie | Women’s Boots | Crocs Official Site Niet in de zorg maar met vier kinderen ren ik van hot naar her Ik vind deze heerlijk lopen ! Mijn man draagt in de verpleging ook graag zijn Nikes
mijn collega liep op birkenstocks en liet een po met dunne def uit haar handen vallen.... ze kon de stront letterlijk tussen haar tenen wegschrapen