Hoi allemaal, Mijn vriend heeft zijn creatieve brein de loop gelaten en is aan de slag gegaan om een hele grote poppenkast (160x200) te maken voor onze dochter. Die is nu klaar, hij is erg leuk geworden en hij heeft al een paar "voorstellingen" voor haar gespeeld! Hij wilde heel graag iets doen in combinatie met de figuren van de Efteling / Sprookjesboom en heeft daarom al verschillende (hand)poppen gekocht, waaronder de draak, de wolf en geitje Benjamin, de Grobbebollen Broer en Geeltje en de poppen van Roodkapje en Assepoester. Toen hij om het compleet te maken (er waren 4 handpoppen) ook de handpop van de Ezel wilde halen, bleek deze uitverkocht! Op de webshop, op Bol.com waar ze te krijgen waren, op Marktplaats hebben we zelfs gezocht, maar we kunnen hem niet meer vinden. Nu heb ik ergens gelezen dat ze ook ooit eens bij Blokker verkocht werden, maar weet een van jullie misschien waar ik nog meer zou kunnen kijken?? Het zou zo leuk zijn als hij ze compleet kon maken! Groetjes, San
Die verkopen ze toch gewoon in de Efteling zelf? Mijn moeder werkt daar in de winkel waar ze die poppen hebben, als je wil kan ik het haar vragen?
Wij hebben de wolf en onze zoon is er zo gek op! Efteling heeft ook een webwinkel. Heb je daar al gekeken? Edit: Gekeken, hebben ze niet
Dank voor de reacties! Mijn vriend heeft een abonnement en heeft de andere poppen in de winkel van de Efteling zelf gekocht, maar toen hij de ezel bij wilde halen, waren ze ineens uitverkocht, terwijl ze de week ervoor nog in de winkel stonden...Medewerkers zeiden dat het was zolang de voorraad strekt en dat ze nu niet meer leverbaar zijn. Daarna thuis dus gauw op de webshop gekeken en op de andere genoemde plaatsen, maar helaas...Miffy, zou je het bij je moeder eens na willen vragen?? Het gaat om de handpop, niet de knuffel want die hebben ze nog wel geloof ik. Dankjewel! Meer tips welkom!
Heb een vriendelijke meneer van de Blokker aan de lijn gehad en die gaan een mail rondsturen waar ze ze nog hebben! Zijn in januari in de opruiming geweest, dus dat is al even geleden en in principe niet leverbaar, maar hij gaat zijn best doen, dus da's mooi! Hou jullie op de hoogte!
Update; heb meer dan 10 Blokkers in de omgeving afgebeld; zonder resultaat; nergens meer te krijgen! Heb op Marktplaats gekeken en gemaild naar iemand die de handpop Wolf had, of die toevallig ook de ezel had, maar nee...diegene had wel een zoon die in de Efteling werkte en ook die zou het navragen. Ik blijf hoop houden!
We hebben nu de knuffel Ezel gekocht, wie weet kunnen we daar wat mee variëren. Mocht iemand toch nog weten hoe we aan de handpop kunnen komen, dan hoor ik het graag! Overigens is mijn vriend gisteren weer naar de Efteling geweest en in het winkeltje zeiden ze dat er misschien andere handpoppen zouden komen, van de reus ed, dus dat is ook wel leuk!
Die grobbel beesten zijn te krijgen bij intertoys. Dat zijn toch die beestjes die groen en geel zijn ofzo?