Handschoenen aan houden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnestraaltje1981, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Mijn zoontje (14 maanden oud) doet telkens zijn handschoenen uit. Nu is het met dit koude weer natuurlijk veel te koud zonder handschoenen en zet hij hem na een poosje dan ook op het brullen. We hebben vanalles geprobeerd om hem aan het verstand te brengen dat hij zn handschoentjes moet aanhouden. Maar nee...meneer blijft ze uitrekken:x Met als gevolgd dat we niet echt lekker kunnen gaan wandelen want als meneer eenmaal koude handjes heeft blijft hij brullen totdat hij weer thuis is.....:(
    Heeft er iemand nog een tip hoe we hem kunnen leren dat hij zn handschoentjes moet aanhouden of bestaan er misschien handschoenen die moeilijker uit te trekken zijn?

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik lees mee.
    Martijn wil ze niet eens aan, dan is het echt drama!

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik lees ook mee. Hier ook een dreumes die ze steevast uittrekt.

4. mona23

mona23 Niet meer actief

hier hield de kleine man ze ook niet aan, maar nu in een keer doet hij het wel. Misschien toch in de gaten dat de sneeuw wel heel koud is. Ik trek ze ver genoeg naar achteren toe en stop ze in de jas.
    Succes.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    eerst de handschoenen aan en dan de jas, dan blijven ze beter aan. Hier ook een dreumes die ze vorig jaar niet aan wilde (dan maar niet) maar dit jaar niet meer uit wil doen ;)

6. kersie

kersie Lid

13 mei 2008
    19
    0
    0
    Limburg
    Hier hetzelfde probleem. Ik doe onze zoon nu 2 paar sokken over zijn handen. Sokken zijn van zijn grotere zus. Sokken dan over de mouwen van de jas doen, krijgt hij ze niet uit. Werkt hier prima! De eerste keer keek hij even verbaasd naar zijn handen, maar nu probeert hij ze al niet meer uit te doen.
    Gisteren zelfs weer zijn handschoenen aangelaten buiten.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihih hier moet ik een beetje om lachen maar wel een hele goede tip. Sokken idd haha.

Doe hier de kleine haar handjes in de voetenzak die trek ik zo hoog mogelijk op en ja soms komt ze er toch met haar handen onder vandaan. Handschoentjes heb ik wel maar ben er niet eens aan begonnen.:p

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben hier handschoentjes die aan elkaar verbonden zijn met een lint die je in het jasje kan steken.
    Doordat het 'vast' zit kunnen ze het moeilijk uit doen. Hier helpt het altans goed.

9. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hier dus voor geen meter ;)

10. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

LOL mijn zoon is ook 14 maandjes en hij doet hetzelfde
    Hij heeft ook mofjes die aan elkaar zitten met een touw,maar dat helpt geen snars haha
    We zeggen het elke keer en na een paar keer weer aandoen blijven ze aan
    En ik ga die tip even uittesten dat je eerst de mofjes aandoet en dan het jasje

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hier ook zo'n eigenwijze dreumes hoor. Ook ik trek 'm 1 paar sokken (van manlief, hahaha) aan, optrekken tot aan zijn oksels en hij doet ze niet uit. Dan de jas er overheen.

12. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje houdt ze gelukkig aan. Binnen niet hoor, gaan ze meteen weer uit. Maar als we eenmaal buiten zijn heeft hij toch wel door dat het lekker warm is met handschoenen aan. Muts hetzelfde trouwens. Binnen gaat ie meteen weer af, buiten houdt ie 'em op.

Dat van die sokken ga ik onthouden. Het kan ook ineens gebeurt zijn. Goeie tip!!

13. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ga het morgen gelijk proberen of dat wel werkt!

Zijn muts houdt hij trouwens wel braaf op ;)

14. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen ook eerst de handschoenen aan en dan de jas.
    Ook bij ons zitten ze aan een touwtje. Dit touwtje was zo lang dat wij er wel een knoopje extra in gelegd hebben om in te korten, tevens zitten ze door het ophanghaakje achter in de jas. Zo blijven ze beter zitten.
    Bij ons houdt ze ze goed aan, maar wat ook wel eens gehoord heb is volwassen handschoenen aan geven.
    Dat vinden ze veel leuker en die laten ze dan vol trots aan iedereen zien. Wie weet helpt dit jullie.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier moest ik zo om lachen, mijn man heeft maat 46! Maargoed, wel een slimme tip!

Onze dochter had er ook een houtje van, we hebben echt alles geprobeerd; sokken, handschoenen met een touw eraan, handen in de jas stoppen etc etc, niks hielp, alles ging uit. Hield mn hart al vast voor dit jaar, maar nu wilt ze ineens steeds dr handschoenen aan... je hebt er nu dus weinig aan maar; hopelijk gaat het uiteindelijk dus over :)

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ze krijgen vanzelf door dat MET handschoenen warmer is dan zonder...

17. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Met een veiligheidsspeld vastmaken aan de mouw van de jas?

Wij hebben handschoentjes van Barts en op een of andere manier houd ze die wel aan!! de vorige die we hadden namelijk niet....

18. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Eva trok ze steeds uit om op haar duim te kunnen zuigen
    Ik heb nu gewoon de duimpjes (van de handschoenen natuurlijk) half los geknipt
    Nu kan ik dus de handschoenen aandoen en kan ze toch bij haar duimen :)

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Wat een leuke oplossing :D:D

20. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hier nog een dreumes die ze liever uittrekt of opeet ;)

Ik heb de strijd opgegeven en doe de regenhoes over de buggy als ik eruit ga met hem om hem op die manier nog enigzins te beschermen. In de dikke wandelzak, in de buggy, hoes erover en klaar...

Volgend jaar poging 2 ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina