Hahaha, ja kan me voorstellen dat je moest lachen Mijn man heeft "maar" maat 42, scheelt toch weer Maar zijn eigen sokjes zijn te klein, die van mij te dun (of echt veel te lang, draag graag kniekousen) en mijn man heeft sportsokken, vandaar...
Hier doen we nu 2 paar kniekousen van haarzelf aan en dan pas haar jas. Maar sportsokken van jezelf kan natuurlijk ook. Gelukkig werkt dit en hoef ik niet onderstaande tip toe te passen. Voor de echte diehards en Houdini's: Wandjes of sokken aan een oud vestje (of winterjas) vastmaken (dus opening dicht). Indien nodig dan winterjas of skipak erover. Dit kreeg ik als tip op de creche naast de tip voor de kniekousen.
Misschien is de tip al gegeven, maar heb niet alles gelezen. Voor sporten als voetbal en rugby waarbij je lange sokken gebruikt zijn er speciale bandjes van elastiek met klitteband, die doe ik om de polsjes als hij de wantjes aan heeft en dan krijgt hij ze niet meer uit..
Gelukkig meer kindjes die de handschoenen niet aan willen.... dacht dat mijn zoontje de enigste zou zijn aangezien als ik het aan vriendinnen vraag hoor ik dat hun kindjes braaf hun handschoenen aanhouden. ´k ga de tip proberen van het vastmaken aan een oud truitje! Thnx! Hopelijk is dat wat want nu kan ik haast niet met mn jochie naar buiten want na 15 minuten is het brullen omdat hij zere handjes heeft....
hoi meiden, hier doe ik kniekousen over haar armen heen en daarna haar jas aan zelfs sokjes trok ze hier uit dus nu tot onder haar oksels hihiihih
En wanneer is dat dan? Mijn manneke is nu bijna 2 jaar oud, maar snapt het verband nog steeds niet. Sokken vind ik goed idee, maar laten ze dat gewoon toe als jullie die aandoen? Heb zo'n vermoeden dat mijn zoontje bij het aantrekken al hysterisch gaat doen.
Ik heb net ff kniesokken geprobeerd bij mn jochie maar die trekt hij gelijk weer uit... @AMS je hebt het over speciale elastiekjes met klitteband. Weet jij ook waar die te koop zijn?
Ik trek dochterlief een trui aan met te lange mouwen. Die mouwen trek ik dan over haar handjes heen en vrouw de dubbel weer de jas in. Ziet er niet charmant uit, maar werkt prima. (sokkentip ga ik ook een proberen, goeie!)