Ik heb normaal bijna nooit make up op. Nou ga ik volgende maand trouwen en dan wil ik wel graag een klein beetje make up op. Maar dan wel heel natuurlijk en niet zo veel. Ik wil dat het liefste zelf doen maar heb dus niet zo veel ervaring. Dus ik wil graag veel tips. Alles is welkom, waar moet ik aan denken, misschien goede tips voor merken enz. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hi, ga eens naar The Body Shop of Bijenkorf, laat je een proefmake-upje aanmeten en je krijgt meteen advies over je huidtype en wat je mooi kan staan. Als je nooit make-up draagt, houd het dan simpel: wat (waterproof) mascara, een beetje blusher en een lipgloss. Erg mooi, makkelijk bij te houden die dag en het oogt supernatuurlijk. Veel plezier!
Ohja The Body Shop, zeker een aanrader. Door dat het natuurlijke producten zijn past het zowat bij iederen. Zij maken je voledig op en tonen je ook hoe het moet enzo. Zeker doen! En anders kan je altijd naar een schoonheidssalon gaan, daar doen ze het ook maar is het tegen betaling natuurlijk. x
Bedankt dames! Ik ga morgen toevallig naar hilversum en daar zit een body shop dus ik ga zeker even langs.