Beheer, Aangezien jullie het vanavond nodig vonden om een groot gedeelte van de forummers op stang te jagen, vraag ik mij nu serieus af; vanwaar deze actie? Jullie wijzen continue de leden op het imago van ZP, enz.. en dan laten jullie dit gebeuren. Dus ik (en ik denk een hoop mede-forummers) zou graag wat meer uitleg willen krijgen waarom jullie het nodig vonden om vanavond zo te reageren. Ik zie het nut er namelijk niet van in.... Ik hoor het graag
Heb je het filmpje gezien wat beheer heeft geplaatst? Dat hebben ze in de miljoen jaar dat ik hier zit echt nog nooit gedaan...en waarschijnlijk nog niet eens gedacht. Mods zijn ook gehackt
Lekker vriendelijk! Wie weet wat hackers met je gegevens doen... Ik zit er ook niet op te wachten dat ze mijn gegevens hebben!
Ik vond het wel grappig maar het leek k de verste verte niet op beheer. Zeker dat filmpje... Ik denk ook dat er iets speelt hoor... Ik denk ook wel wat.
Ach, of het is een hacker óf beheer heeft iets te diep in het glaasje gekeken en heeft daardoor de lolbroek aan. Ik vond het in ieder geval hilarisch
Inderdaad! En ik vraag me af wat beter is voor het imago.. een hack toegeven of doen alsof je je zo hebt laten gaan!
Kijk dat filmpje eens...dat zou beheer nooit doen...ook niet met 4 glaasjes teveel op... Ze hebben veel teveel belangen ( alle adverteerders)
Jij weet er meer van? Dan vind ik het echt een heel merkwaardige actie...vooral het filmpje. Dat gaat echt te ver. Ik houd wel van een geintje...