shoppen... tof hoor

Discussion in 'De lounge' started by bereke, Mar 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Moet even mijn ergernis kwijt. Ben vandaag gaan shoppen omdat ik bijna terug begin te werken en geen fatsoenlijke kledij meer heb. Ben een flink pak zwaarder dan voor mijn zwangerschap maar ben echt geen 100+. En toch heb ik bijna niks leuk kunnen vinden terwijl ik echt wel serieus gezocht heb. Ik snap het niet. Ik zie heel vaak leuk geklede "zwaardere" dames maar waar ze hun kledij halen is mij een vraag. Misschien volgende keer zo een dame aanspreken ;)?

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,192
    113
    Brabant
    ja erg he.. ja hier ook volledige frustratie bij het shoppen. het lijkt wel of alle kleding is gekrompen ofzo.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja daar lijkt het wel op ;).

Er zijn tegenwoordig toch veel mensen met een iets groter maatje? Dat de fabrikanten daar niet op inspelen?!?

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

wehkamp heeft veel keuze! ;)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik vind Ulla Popken nog leuke kledingstukken hebben, M&S en H&M ook

(het hangt er natuurlijk vanaf wat je smaak is he)

6. bereke

bereke Niet meer actief

Online bestellen heb ik nog nooit gedaan. Schrik dat ik alles kan terugsturen omdat het niet past of niet mooi staat ofzo.

Heb vandaag die drie winkels gedaan lieselot. Ulla Popken had enkel echt ouderwetse dingen. M&S wel een aantal dingen gevonden en H&M enkel echt gewoon patattenzakken. Hangt misschien ook van de verschillende filialen af?

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Je moet eens bij de miss etam kijken,hele leuke dingen en ze hebben er een leuke afdeling voor meiden met een maatje meer..net als ik dus!;)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ben van België dus dat hebben we niet volgens mij. Maar ik was eerst van plan om naar Maastricht te trekken maar is er niet meer van gekomen. Misschien toch maar eens doen de volgende weken... .

9. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik heb ook een maat(je) meer maar ben zaterdag gaan shoppen voor mezelf en heel goed geslaagd (jas, sjaal, 3 rokken en 3 blouses). Wel duurdere kleding want bij H&M, Etam, Wehkamp enz slaag ik nooit. Heb alles gekocht van L'argentina en Boss, je bent wel wat meer geld kwijt maar het is ook wel een verschil om naar te kijken vind ik persoonlijk.
    Mocht je in de buurt wonen, ga dan eens naar Berden in Heerlen, slaag je gegarandeerd en ze helpen je supergoed daar.

10. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

m&s en miss etam slaag ik altijd. We hebben hier een miss etam outlet zitten en daar moet ik echt niet te vaak langslopen want dan koop ik die hele winkel leeg en heb toch echt een maat meer!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Miss etam inderdaad! Hele leuke dingen en nog goed betaalbaar ook,
    en de M&S voor de rest zou ik het ook 1-2-3 niet weten, dat zijn de winkels waar ik voor mezelf regelmatig kom.

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Miss Etam heeft inderdaad ook mooie dingen. Ik kan niet zo gauw meer op nog een Belgische winkel komen die plussize verkoopt.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wat dacht je van promiss??? En idd Miss Etam.

14. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Hebben ze C&A in Belgie??

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    blèh miss etam en M&S mode. Van die foute kleuren en soepjurken :D:D

Ik heb hetzelfde en zie er dan ook uit als een slap aftreksel van ma flodder.

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    yep

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij kopen voor een client bij ons op het werk (is gewoon flink,meer niet) altijd alle kleding bij M&S en Miss Etam en zij ziet er echt iedere dag geweldig leuk uit!
    We krijgen altijd complimenten dat ze weer zulke leuke kleding aanheeft en dat zijn echt geen standaard "gehandicapten-outfits" maar gewoon hippe dingen die iedereen kan dragen!

In Belgie heb je toch ook Miss Etam? Heet het daar niet gewoon Étam?

18. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb ook een maatje meer en ik slaag altijd bij Miss Etam, Promiss en M&S mode. C&A vind ik een rare pasvorm hebben, het zit nooit goed.

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    C&A is breed en kort vindt ik altijd...
    ik ben best lang en niet de slankste :D
    Dus bij C&A is alles veel te kort maar ook nog is te breed...lijkt daar inderdaad echt uit model de kleding ;)

20. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    miss etam doet het voor mij altijd goed!

Share This Page