ik mis iets op de site!

Discussie in 'Over deze site' gestart door keina, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik mis wat op de site, en dat is een nieuw onderwerp bij het forum.
    ik zou graag ook een rubriekje in het forum zien voor de gene die zwanger willen worden maar nog niet lukt (langer dan 9 maand bezig zijn) maar nog niet met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn.
    want er zit een hele moeilijke periode tussen, voor het eerst naar de gynaecoloog, het binnentreden in de MMM.
    maar ook zelf ben je humeurig en hoe gaat je partner ermee om?

ik zit namelijk zelf in deze periode en kan nergens terecht, bij vruchtbaarheidsbehandelingen wordt ik alleen maar angstige en verdrietige, van ojee krijg ik dat ook allemaal?
    en bij zwanger worden, heb je het wel eens gehad met, oh ik heb een krampje is dat een teken?, wat denken jullie wel zwanger of niet zwanger?, wat zijn de eerste verschijnselen?, wanneer heb je verschijnselen?
    en begrijp me niet verkeerd! dat heb ik ook allemaal gehad! en was blij het te kunnen delen en de vele reacties.
    maar nu zit je in een periode dat je dat niet meer kan aanhoren omdat je de hoop hebt opgegeven, en de eerste stappen naar de MMM hebt gezet.

je hebt zoveel onderwerpen zelfs alle vlindertjes in weken en maanden gedeeld wat natuurlijk heel goed is hoor.
    en je het voor ovulatie testen een eigen onderwerp, enz

ik heb nu zo'n topic geopend bij zwanger worden, en ik zie dat er veel meiden blij zijn met dit onderwerp, om te horen dat ze niet alleen zijn.
    want bij vruzhtbaarheidsbehandelingen, kom je mensen tegen die je voor de hoofdstoot met van "wat duurt het lang ben al 10 maanden bezig!" want daar zijn heel veel vrouwen veeeeeel langer bezig!

ik hoop dat jullie het snappen, en er iets mee doen!

liefs
    keina

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Keina,

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Eigenlijk hebben we daarom ook voor meiden met dezelfde gevoelens de hoek 'Clubs' opgericht. Omschrijving van deze hoek is als volgt: "Op zoek naar meiden uit de buurt of meiden die in dezelfde situatie zitten als jij? Start hier je club."

Ik kan me goed voorstellen dat het door jou opgerichte topic bij Zwanger Worden hier heel goed onder zou passen. Als je het fijn vindt, verschuif ik je topic graag voor je daar naar toe. Dit is de link van het forumgedeelte waar ik het over heb:

Zwanger worden clubs - Zwangerschapspagina

Overigens is het misschien ook een goed idee om je aan te sluiten bij een club daar die al langer loopt, namelijk deze:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/54685-lijst-langer-jaar-bezig.html

Deze meiden vinden al enige tijd op dezelfde manier steun bij elkaar als in het topic dat je zelf geopend hebt. Misschien is het een goede tip?

Succes met alles!

Groetjes,
    Josien

3. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    bedankt voor de tip zou daar eens een kijkje nemen!
    maar je mag mijn onderwerp bij zwanger worden wel laten staan.
    heb nu zulke leuke reacties van meiden, zou zonder zijn als ze het niet meer kunnen vinden.

Deel Deze Pagina