Moderator doet mee aan buik van de maand?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Mutzie, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik was verbaasd te zien dat DeesDees meedoet aan 'buik van de maand'. Zij is toch moderator en zit dus toch 'achter' deze site? Is het winnen van een wedstrijd als deze dan niet heel gemakkelijk?

Dit is verder geen aanval, maar een gewone vraag hoor! Misschien dat er een duidelijke uitleg voor is...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoezo gemakkelijk?
    Ik doe toch net zo eerlijk mee net zoals de rest?

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Het gaat toch om het aantal stemmen daar hebben de moderators toch niets mee te maken? Ze heeft net zoveel kans als iemand anders hoor lijkt me:)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Precies. Lijkt me niets oneerlijks aan. Daarbij staat niet in de regels dat een moderator niet mee mag doen ;)

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zoals gezegd: het was geen aanval, maar een simpele vraag. Ik zeg niet dat het geval is, maar ik kan me voorstellen dat de stemmen door een moderator te beïnvloeden zijn.
    Voordat ik hierop weer 'boze' reacties krijgen, ik zeg niet dat dat wordt gedaan, maar ik kan me voorstellen dat er zo kan worden gedacht door andere leden.

Wens je dan net als iedereen veel succes bij de wedstrijd. Dat de mooiste buik mag winnen!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoe zie je dat voor je dan?
    Ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd

7. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Je ziet vaak bij wedstrijden van bedrijven staan dat medewerkers en hun familie worden uitgesloten van deelname. Ik denk dat vanuit dit idee TO dit bericht heeft geplaatst.

Als moderator ben je toch wat bekender en trek je misschien daardoor meer stemmen? Denk dat wanneer bijvoorbeeld Katja Schuurman mee zou doen, zij ook veel stemmen zou krijgen, gewoon door haar bekendheid. En ja moderators zijn toch een beetje de "bekendheden" van deze site toch?

Maar neemt niet weg dat het een prachtige foto van DeesDees is. En als het niet in de regelementen staat, waarom zou je dan niet mee doen toch?

Succes iig!

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig ben ik niet zo'n cyperkenner, maar zo zullen er hier vele met mij zijn, maar aangezien jullie berichten/topics kunnen sluiten, verwijderen lijkt het me dat er nog meer te beïnvloeden is door jullie.
    Maar goed, laten we deze discussie sluiten, het antwoord is duidelijk en ik wil helemaal niemand aanvallen. Het was slechts een vraag, was namelijk niet de enige die het me afvroeg, wel de enige die het vroeg...

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Theres, bedankt, is inderdaad waar ik op doelde alleen bracht je het zo iets beter onder woorden :)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik snap wat je bedoeld, vind ook dat wanneer je op welke manier je met site bezig houd, beheer of moderator je geen deel kunt nemen aan wedstrijden etc

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Ik begrijp je vraag maar iedereen mag gewoon meedoen hoor, ook moderators. Ik heb zelf ook een keertje meegedaan :) Niet gewonnen trouwens.
    Als wij als beheer zelf de winnares zouden kiezen dan zou het wellicht iets anders zijn maar de winnares wordt door jullie zelf gekozen omdat haar foto gewoon de leukste is.

Iedereen mag gewoon meedoen en de leukste foto wint.

Lotte

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik snap het probleem niet??
    als een mod ook zwanger is en eveneens dr buik wil showen waarom niet???
    ik til niet zo zwaar aan dit soort verkiezingen....tis maar voor een foto voor op een site...en geen miss world verkiezing!?
    gewoon lekker meedoen!!!

13. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    trouwens een mod is wel een medewerker op de site maar geen hoogste rang zeg maar,dus ook minder zeggenschap (de beheerder is degene die beslist!)en kan dus ook niet 'zomaar' met het aantal stemmen 'sjoemelen' zeg maar

een mod moet weer toestemming vragen aan een supermod en deze weer aan de beheerder

als ik het mis heb mag iemand mij corrigeren hoor hihi

ben zelf een tijdje mede beheerder geweest van een website(heel ander soort) en daar had je de modjes daarboven de admins,daarboven weer de sysops en daarboven de beheerder(s)
    een mod had daar niet zoveel toegang tot bep. functies en 'knopjes' als een beheerder of sysop
    dus frauderen met stemmen ging ook niet zomaar

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha....*grinnikt stiekem een beetje*

Denk eerder dat Dees benadeeld is. Na dit topic helemaal.

Ik heb ook wel eens een foto'tje ingestuurd voor baby van de maand, niet gewonnen.
    Doe elke keer mee met de winacties, nog niks gewonnen.

Dus nee, we hebben daar echt echt echt geen invloed op.

Wel een mooi kerstpakket gekregen trouwens, dus we hebben de winst voor aankomend jaar al binnen :D

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het kerstpakket was errug leuk!
    Stemmen wordt echt door leden bepaald hoor, iedereen een gelijke kans.

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Het was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen, ik stem altijd op de mooiste foto zonder daarbij naar de gebruikersnaam te kijken.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Niks geks toch dat ook mods mee mogen doen. Ze gaan de zaak heus niet flessen hoor, beetje vertrouwen. Dan zouden we ook kunnen zeggen dat de populaire mensen hier niet mee mogen doen, want die krijgen stemmen om wie ze zijn en niet om hoe mooi de foto is. Zo is er altijd wel wat.
    Ik kijk ook nooit naar de naam maar puur naar welke foto ik het mooiste vind.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is ook gewoon niet tegen de regels. Dees houdt zich keurig aan die paar puntjes.

Mocht je de regels nog na willen lezen:
    Klikkerdeklik

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik snap het punt niet:(.
    Iedereen mag toch gewoon meedoen.
    Zelfs de koningin als ze dat wil.
    Al zie ik die nu niet meer met een zwangere buik rondhobbelen;).

20. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je echt bang bent dat zo´n wedstrijd oneerlijk is, doordat bijv moderators populair zijn dan kan je de foto´s beter anoniem doen en dan van iedereen anoniem. Een populair lid zal immers hetzelfde voordeel hebben. De mooiste foto´s winnen toch wel denk ik.

Deel Deze Pagina