Hoi hoi, Is er een mogelijkheid om het forum te doorzoeken op bepaalde topics of titels van topics? Er liep er eentje met de titel 'Wat mis je nu je moeder bent' en ik kan 'm echt nérgens meer vinden sinds het nieuwe forum. Ik krijg ook geen mailtjes meer dat er gereageerd is in dat topic. Wie weet waar hij staat??? Groetjes Tink
Jan heeft een backup gemaakt van alle berichten tot 22 mei. De berichten die daarna geplaatst zijn, zijn verloren gegaan. Dit heeft ook aldoor op de oude site bovenaan gestaan. Dus ik zou het topic maar opnieuw aanmaken.
Hoi hoi, Is er een mogelijkheid om het forum te doorzoeken op bepaalde topics of titels van topics? Er liep er eentje met de titel 'Wat mis je nu je moeder bent' en ik kan 'm echt nérgens meer vinden sinds het nieuwe forum. Ik krijg ook geen mailtjes meer dat er gereageerd is in dat topic. Wie weet waar hij staat??? Groetjes Tink
Hoi, Bij Abonnement op onderwerp, Notificatietype, had je staan dat je geen mailtje wilt ontvangen, ik heb je vorige bericht aangepast en aangegeven dat je direct een mailtje wilt ontvangen, zodra ik dit bericht plaats krijg jij een mailtje .. als het goed is Jan
En dat werkt 'als de brandweer'! Hij komt net binnen Tnx!! Waar voer ik zoiets zelf in dan? (Vroeger ging het automatisch en moest je er juist voor áfmelden toch?) Groetjes Tink P.S. jullie hebben het er maar druk mee!
Hoi, Je kunt je op meerdere manieren abonneren op onderwerpen. Wanneer je een nieuw onderwerp start of een reactie plaatst (via de Plaats reactie button) selecteer je de optie van je keuze bij 'Abonnement op onderwerp'. Ook kun je bovenin (bovenste balk van het eerste bericht) bij 'Onderwerp tools' de optie 'Abonneren op dit onderwerp' selecteren. Jan
Ik zie het nu: bij de uitgebreide reactiemogelijkheid! Ik klikte steeds op 'snel reageren' Ook weer opgelost! Dank is groot