handtekening

Discussie in 'Over deze site' gestart door Tanya, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hallo meisjes, ik krijg mijn handtekening niet aangepast. Iemand een idee hoe dat komt? Hij laadt de wijzigingen niet, ook niet als ik het zover heb ingekrompen dat het beslist binnen de 600 tekens blijft.... kan iemand mij helpen? bedankt!:)

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Eventjes alles uit het tekstblok halen en op een kladblokje plakken. Dan je lege onderschrift opslaan. Daarna je banner en de juiste tekst weer (terug) plaatsen en je handtekening weer opslaan.

Lotte

3. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hallo Tanya,

Hoe kom je aan die mooie handtekening? Ik ben wel naar mijnticker.nl geweest, daar zeggen ze ook dat je kan instellen dat hij aftelt naar je testdatum, maar het lukt me niet het in te stellen! Hoop dat je me kunt helpen.... groetjes Roos

4. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hallo Daar, Ik ben er inmiddels achter dat je op deze site via 'banner' er ook 1 kan maken, maar het is me nog niet gelukt het naar mijn profiel te kopiƫren. Hij geeft steeds dat het een ongeldige code is :(

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
  6. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Bedankt! als het goed is, is het nu gelukt.

7. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hoi Roos,

Ja hoor, dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet, in mijn geval lillypie, maar dat kreeg ik hier niet werkend erin.... moet trouwens wel kunnen. Dus heb ik gewoon een banner geplukt van zwangerschapspagina onder het tabblad banners. Gaat prima!! Probeer maar. Ik wil je best helpen als je het niet kunt vinden. Maar het wijst zichzelf :). Succes!!

Groetjes,
    Tanya

8. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Kinderlijk eenvoudig, maar effectief! Bedankt voor je tip!!

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Mooi zo :) Doe ik deze dicht.

Lotte

Deel Deze Pagina