Goedemiddag, in dit forum:http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/563554-1-t-m-15-november-2015-mamas-152.html Maken we lijstjes met uitgerekende datums en afspraken. NU gaf hij vandaag aan dat de tekst te lang is (De ingevoerde tekst is te lang (10948). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.) Voorheen heb ik deze melding nooit gehad als ik de lijst kopieerde en in een reactive plakte, is hier wat in veranderd?? Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Gr Linnepin
Beste Linnepin, Helaas komt dat door het kleurgebruik en eventueel afwijkend lettertype. Een voorbeeld in de bovenstaande zin die ik typte. Dit lijken dus eigenlijk maar een teken of 70, maar eigenlijk staat er dit: [B ]Helaas[/B ] komt [I dat[/I ] door [ COLOR="Blue"]het kleurgebruik[ /COLOR] en eventueel [ FONT="Comic Sans MS"]afwijkend lettertype[ /FONT] Zonder de spaties dan . Je snapt dus dat het eigenlijk heel veel meer tekens zijn. Oplossing kan zijn om alle opmaak een keer te verwijderen. Dat doe je door alle tekst te kopiƫren in een nieuw bericht en dan met het knopje met de blauwe A's links bovenin alle opmaak te verwijderen. Je zou daarna de kleurtjes weer kunnen toevoegen. Want soms zie je nog wel eens dat iets eerst groen was, en dan blauw maar dat beide codes er nog in staan. Het is een idee en het vraagt even wat puzzelwerk, maar ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Succes!