te vergeefs probeer ik mijn handtekening in te vullen in mijn profiel pagina. Er komt alleen maar geen tekst te staan en ik kan ook niet iets plakken in het tekstvak. Hoe kan dat?
@sunnycloud Wij hebben nu tekst in je handtekening geplaatst. Je handtekening kan je aanpassen door naar je profielpagina te gaan, vervolgens klik je op ‘handtekening’. Je krijgt dan een vlak te zien waar je je tekst kan plaatsen.
@Beheer Kan er niets iets gedaan worden aan de grote afbeeldingen bij sommigen leden in hun handtekening?
Jawel, heb je een linkje naar een volgens jou te grote afbeelding? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
@Beheer heb het bericht met de grote handtekening gemeld. Maar er zijn meer leden met zulke grote plaatjes.
We hebben even wat geprobeerd. Kan zijn dat we 'm nog een beetje moeten tweaken Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dank je wel. Jullie hebben de goede tekst geplaatst. Ik kon niets in het tekstvak zetten. Ging via profiel naar handtekening maar op de een of andere manier kon ik niet typen in het vak
Je moet niet op je profielpagina zijn voor het aanpassen van je handtekening. Op mobiel is het linksboven de 3 streepjes aanklikken en dan het poppetje, dan zie je daar beneden handtekening staan en daar kan je hem wel aanpassen. Op de pc weet ik even zo niet uit mijn hoofd.