aaa me wasmachine is stuk....:x nou heb ik dus nog wat was liggen wat echt gewassen moet worden en denk eer dat hij echt gemaakt is dr ook wel 2 weken overheen gaan... als ik mn was weg breng duurd het me allemaal te lang dus nou is mijn vraag iemand ervaring met handwassen?? is dat wel hygienisch of krijg je het dan ook goed schoon... wat kan ik het beste gebruiken???
Tuurlijk krijg je het schoon met handwas (je kunt toch HEET/WARM water gebruiken), maar het is wele even wat meer werk. Handwasmiddel lijkt me het beste (lost volgens mij wat beter op). Daarna moet je alles goed uitspoelen en daarna nog een keer door de wasverzachter halen. Maarrre, kun je niet even bij je buren aanbellen of je even een wasje mag draaien?
hij is eerder stuk geweest en toen duurde het echt 2 weken voordat hij het weer deed dus om nou 2 weken me was naar hun te brengen ik dacht ik probeer dit eerst en als ik alles wat vies is meteen zo weg kan wassen blijf ik er ook nie mee zitte
Goed in een emmer met handwasmiddel of vloeibaar wasmiddel goed laten weken en af en toe ronddraaien (Of met een tupperware-wasemmer schudden) dan vaak goed uitspoele. 3x ofzo zodat alle wasmiddel eruit is. Dingen die je rechtstreeks op je huid draagt misschien een keer vaker om irritatie te voorkomen. Dan eventueel een keer door de wasverzachter heen en nog 1 keer uitspoelen. Bij vlekken, niet met een borsteltje over de stof wrijven maar stof op stof. Dus neem een ander stuk van het t-shit en wrijf daarmee over de vlek. Anders krijg je kale plekken. Vieze kleding gewoon laten weken in een biotex sopje ofzo. Hopen dat ie snel gemaakt is, want wat moet je tegenwoordig zonder wasmachine??
ik heb geen andere tips dan diegene die al gegeven zijn. ik lees wel graag even mee, want ik doe soms ook een handwasje.
Ik laat kleren altijd een mooi poosje weken in biotex handwas (groene fles heb ik). Vlekken die nog blijven zitten doe ik met ossegal en daarna goed uitspoelen.
super bedankt... heb net biotex gehaald en ga het zo even uitproberen echt he ik hoop ook dat hij snel gemaakt word!!!
Zooo mijn wasmachine heeft het ook begeven...maar gelukkig had ik net alle was gedaan...heb gelijk een nieuwe besteld....Samsung 300,- bij de mediamarkt...1400 toeren, 6 kg, Klasse A Scharnieren van het deurtje gebroken..du echt niet meer te redden ( is ook al 7 jaar oud)...komt gelukkig morgen binnen (gister besteld, top) Ik doe ook soms handwas tijdens het douchen (met speciaal handwas middel idd)...de niet-zo-erg-bevlekte-vieze was...