grappig plaatje... hebben jullie ook een wol-verzamel-tic? mijn voorraad is echt een beetje beschamend groot
ja,loopy,ik ben ook nieuwsgierig! heb in het weekend een hele hoop gekocht en er zitten nu een zak of 5 in onze salontafelkist!verslaafd?hoezo!
als je de granny square onder de knie hebt haak je er zo een paar weg. ik heb er nu 9 gemaakt (ook aan elkaar gezet ) nu moet ik er nog 7 dan heb ik de 1e kant van m'n kussen...ik zal de foto dan showen
haha...ik heb veel in huis maar niet zoveel als jou oja...welke naald dikte gebruik jij voor je squares?
die heb ik dus gemaakt om te oefenen,wel heel wat avonden aan gezeten maar toen hij af was is hij ook meteen ingepikt door mijn zusje
zal z.s.m. een foto plaatsen maar na veel oefenen heb ik het (eindelijk) onder de knie haha.. Zelfs manlief is de namen van ons zoontje aan het borduren nou goed, heb hem een beetje uitgedaagd.. Nadeel is alleen dat hij het veel sneller kan dan ik Heb nu 2 konijntjes (1 beetje mislukt), 2 eendjes en nu bezig met cijfers en daarop een konijntje gaat de goeie kant op.. plaats z.s.m. een foto..
iK BEN MAAR AAN EEN MUTSJE BEGONNEN.Maar ik krijg gewoon 1 ronde lap.Moet ik gewoon doorgaan en komt dit vanzelf goed of doe ik iets verkeerd? Ik heb garen gekocht om aan een granny square te beginnen.Ik zou het leuk vinden om die in verschillende kleuren te maken maar hoe verander je van kleur?gewoon in een nieuwe rij de draad afknippen en een andere kleur beginnen??
yellowsun, als de doorsnee van het mutsje groot genoeg is kun je verder haken zonder te meerderen. dan krijg je vanzelf een kom-vormig haaksel
Dames (haaksters), ik heb een haak vraag. Ik probeer deze paddenstoel te haken Grietjekarwietje: Haken en breien en scroll een stukje omlaag maar nu ik de voet af heb is de mijne maar een vinger dik i.p.v. op het plaatje. In de beschrijving staat het volgende: 1. Haak 6 vasten in de ring. 2. 2 vasten in elke 2de. 3. 2 vasten in elke 3de. 4. Haak nu alleen een toer in de achterste lussen..... Mijn vraag is, moet ik nou in de 2e tour dit haken *in de eerste vaste één vaste in de 2e vaste 2 vasten* en dit herhalen óf *in de eerste vaste niets, in de 2e vaste 2 vasten* en dit herhalen óf zit ik er helemaal naast?? Groetjes Lisette
ik zou gokken op alleen in de 2e haken steeds. Desnoods kun j ehet nog uithalen en alsnog in de eerste 1 doen en dan de 2e 2 Grappig ik ben toevallig met die raamhanger bezig