Oh super bedankt! Vanavond eerst naar naailes, en dan maar ff wat steken opzetten Ik word trouwens van dit weer ook extra creatief! Heb al weer zin om van alles te gaan maken!
en zijn jullie nog goed bezig met haken en breien?? ik niet,ik heb het voor de moment even opgegeven en even weg gelegd en heb mijn hobby van vroeger boven gehaald (werken met kraaltjes,sieraden maken)! groetjes sofie
ik heb eindelijk mijn kadootje voor *geheim* af. ik heb geen berichtje gehad dathet is aangekomen helaas, had het gisteren verstuurd zo is het geworden: http://i42.tinypic.com/ic93zb.jpg
leuk dekentje !!mooie kleuren! heb je al een bedankje gehoord?? aangezien ik het haken even aan de kant heb gelegd,ben ik terug begonnen met de armband waar dat ik voor de zwangerschap mee was begonnen en heb hem deze week afgemaakt! foto van onafgewerkt,maar zo zie je het geheel:
geborduurd op speciaal stof en dan op zo'n stijve slaven-armband geplakt ,aan de binnenkant leder geplak en vast-geborduurd! hier nog eentje:
Vraagje voor de brei-ers onder ons: Als ik een babydekentje wil breien van 90 cm breed of zelfs nog breder hoe doe ik dat dan met de breipennen, die zijn dan toch veel te kort? Of bestaan er verlengde pennen voor grote werken (dat lijkt me dan weer lastig werken).
er zijn voor grote werken rondbreinaalden met een lang tussenstuk. misschien is dat een idee? je kan daarmee ook gewoon breien (gewoon plat werk bedoel ik)
ik kom regelmatig op deze webwinkel. hier een link naar de breinaalden: Breinaalden in verschillende soorten en lengtes in ons assortiment ze hebben rondbreinaalden van 40 cm, 60, 80 en 100 cm. en dan in verschillende diktes.
hallo girls, wordt er nog gehandwerkt?? *grijns* ik heb hier fotospam van Mitchell, zoontje van Caruli! Voor hem was het dekentje dat ik heb gehaakt! wat een plaatje he! (de baby he) http://i41.tinypic.com/29v795.jpg
hmm wat is zpagetti slecht online verkrijgbaar zeg. Als ze het al hebben zijn het wat standaard kleuren.
probeer eens te googlen op zpagetti, dan zie je dat het op heel veel sites te krijgen is en ze allemaal weer een ander assortiment hebben. Ik heb ondertussen weer 2 tassen klaar, en heb er nog 3 in bestelling staan, hahaha. Heb t er nogal druk mee, maar t is ook zo leuk. Bekijk bijlage 65044