Handwerken (haken, breien enz)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door danip, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    scheepjes is een goed merk. ik zelf heb liever iets acryl erdoor. dat maakt de katoen zachter om te dragen, de kleuren frisser en het haakt veeeel lekkerder!

dit is mijn favo: Classic van Slot

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die ken ik idd. Die heb ik besteld en ben daar nu mee bezig om een dekentje te maken. Maar ik vind hem voor de amigurumi's te pluizig.
    Catania is iedereen weg van als ik zo lees of andere fora/hyves. Dat is een 100% katoen.

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #445 mmiiiiir, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
    coton 8 zijn mijn beide granny's van gemaakt, waarvan ik laatst foto's ingeplakt heb. Ook het vloerkleed is van Coton 8.

Ik heb dus weer geen ervaring met de combi katoen met acryl, dus tja, ik kan niet echt vergelijken met Loopy's keuze. Ik heb gekozen voor 100% katoen omdat het dan niet zo snel gaat pluizen. En Coton8 is de goedkoopste variant en lekker veel kleuren.
    Ik heb thuis nog hónderden bollen coton 8 liggen, in tientallen kleuren, dus ik kan de komende tijd nog wel vooruit hahaha!

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden, ik ben weer terug van vakantie. Het is hier stil geweest in de tussentijd...
    Zeg, weet iemand waar ik een grote (7,5 cm) grote gesp kan bestellen, online? Voor een draagband van een tas?

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Super, thanks!!!

Meteen besteld...

8. mama nel

mama nel Lid

29 mei 2008
    63
    0
    0
    mama
    leuk leuk.. ben zelf een deken aan het haken van vierkantjes.. granny's..
    word erg leuk al zeg ik het zelf..
    maar nu komt het .. ik haak met 4 kleuren.. en nu is 1 kleur niet meer gemaakt, ze hebben wel een vervangende kleur.. maar is een tint lichter.. balen balen.. en kan de kleur nergens meer vinden..
    misschien heeft iemand van jullie een bolletje catania nr 174 liggen..?? die ik mag overnemen..?? het is een blauwe kleur..

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #450 mmiiiiir, 1 sep 2010
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
    Hee mama nel, heb je al een foto van je project?

Ik heb helaas geen catania voor je... Misschien Loopy, want dat is een verzamelaar heb ik begrepen...

Deel Deze Pagina