Ze blijft krijsen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleintje88, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik weet even niet meer wat ik nu moet doen... Onze dame is bijna drie uur aan het krijsen, is doodmoe maar gaat niet slapen.. Eten en drinken geprobeerd dat had ze op even rustig tv aan baby tv met slaapmuziek, terug in bed en ze begon weer te krijsen nu alweer een uur aan een stuk.. Ik daxht dat ze misschien pijn heefr en heb een zetpil gegeven maar ook dat helpt dus niet..
    Normaal slaapt ons meisje super goed deed ze al vanaf een week en ik ben dit absoluut niet gewend van dr.. Kan het een sprong zijn? Of misschien nog van de bmr prikken die Ze de negende heeft gehad?

Iemand nog een tip? Oh bij ons in bed wil ze ook niet...

2. liesdirahlina

18 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt misschien raar maar ff rondje rijden met de auto hielp bij mijn dames geweldig.
    je zal er zelf misschien niet zoveel zin in hebben maar het is mischien wel het proberen waard.
    als je geen auto hebt dan lekker aankleden zodat ze het niet koud heeft en een blokje om in de buggy.
    hoop dat je hier iets mee kan.

succes en sterkte ermee.

grts mama van shadirah, talisha en shalina

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    huilt ze als je haar neerlegt? onze dochter heeft dit pas gehad en bleek dubbele oorontsteking te hebben, ze greep overigens niet naar de oortjes..

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Kan makelijk zijn dat het door de prik is gekomen. Mijn oudste heeft altijd moeilijk gedaan bij zijn prikjes en net die ene niet. Heb je haar getempt? Of miss zijn het kiezen die door komen?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ha bellen. ze voelt zich niet goed om wat voor reden dan ook. het is voor je eigen gemoedsrust fijn om dingen uit te laten sluiten. bovendien bleek het bij Ties te komen door zeer zware darmkrampen en daar kreeg hij toen medicijnen voor.

6. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk gelijk aan oorontsteking?
    Maar het kan ook heel goed van de BMR komen, mijn zoontje kreeg na 10 dagen ook last.

Hoe is het nu?

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik hoor wel vaker dat kindjes van de vaccinaties hard kunnen gaan huilen. Lijkt me niet normaal eigenlijk.. Ik zou de dokter even bellen.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Uiteindelijk is ze in slaap gevallen om 0.30 (ze was ook echt doodop!) ik dacht; die slaapt dan wel wat langer vanmorgen...
    Maar om 8.00 was ze gewoon weer wakker (normale tijd) oogjes half dicht (tja die was nog moe) maar ze weigerde te slapen... Eten en toch nog maar even naar bed... Toen heeft ze nog een uurtje geslapen en daarna heeft ze beneden gespeeld.. Maar ze zag er zooooo moe uit!!!!
    Nu ligt ze weer op bed en slaapt gewoon, begon ook niet te krijsen toen ik haar erin legde....
    Ze klinkt wel een beetje verkouden want ze knort, dat was gister nog niet, maar goed dat is ze erg vaak verkouden dus dat is niet veel bijzonders, temp niet gemeten *heeft ze ontzettende hekel aan en wordt al hysterisch als ze de thermometer ziet, binnenkort maar oor thermometer halen * maar ze voelt niet echt warm aan....

Ik hou het even in de gaten!
    Misschien dat het anders een soort van verlatings angst is ? (al viel ze wel in slaap gister toen we haar net op bed hadden gelegd ) of toch de prikjes ? pfff ik weet het niet precies!
    Ik ga nu nog even niet naar de HA,, ze was vanmorgen gewoon zichzelf (op haar moee ogen na dan) maar hou haar zeker in de gaten! Zeker omdat ze dit nooit heeft gehad! maar ja het kan altijd wel eens...

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gehad met oorontsteking (zonder koorts).
    3x daags pcm.

10. liesdirahlina

18 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    zielig dat ze zo moe was maar wel blij te horen dat ze uiteindelijk toch is gaan slapen.

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    gister ditzelfde met die kleine hier. ook 2,5 uur lang huilen (met 2x een tussenpauze van 15 min). hij heeft 2 soepogen en is een beetje verkouden. rond 00.00 gaan slapen gister en niet meer gehoord. vandaag iets stiller en nu weer al een paar keer wakker geweest (niet huilen)

12. Heeft ze al kiezen? Daar kan ze ook last van hebben. Zoals eerder geschreven kan ze ook last van de oortjes hebben. Mijn zoontje had toen een combinatie van beide, hij kon ook behoorlijk gillen.

13. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter heeft dezelfde leeftijd en hetzelfde. Ze heeft 3 weken slecht geslapen. Afgelopen nacht ging t weer beter. Ik heb ook geen idee wat t is. Ze wordt alleen wel rustig als ze bij ons in bed ligt.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even een update:

Waarschijnlijk heeft er gewoon iets dwars gezeten want ze had sinds afgelopen zondag koorts en gister kreeg ze ineens vlekjes conclusie van de huisarts: 6de ziekte!
    Daar had ze dus misschien last van ? En de huisarts zei ook dat het gewoon de leeftijd is....

Inmiddels gaat het wisselend! Ik merk dat wanneer ik haar later op bed leg het dan wel wat beter gaat (normaal ging ze rond 18.45 - 19.00 naar bed nu rond 19.30 ) dus misschien wil ze gewoon wat langer op blijven haha ?

Deel Deze Pagina