Mooi maxi cosi cabriofix , in de topline pink match (oilily) uitvoering! een echte roze meidenstoel met een mooi bloemenmotief. De stoel is gebruikt voor 1 kindje en ziet er dan ook nog mooi uit. Hij is inclusief voetenzak, deze is echt nog als nieuw, 2 of 3 keer gebruikt. natuurlijk ook de zonnekap en de verkleiner erbij. De stoel komt uit een rook en diervrij huis, en is uiteraard nooit bij een ongeval betrokken geweest. bij interesse even pben
premaxx babybag / draagzak in de kleuren roze rood oranje De babybag ziet er nog heel goed uit, hij is maar weinig gebruikt.
Nieuw fuchsia roze baby hangmatje voor bijv. in de box. nooit gebruikt. (in het echt wat feller, echt fuchsia roze, beetje flets geworden van de flits vd camera)
Cakewalk jasje maat 74, nieuw met kaartjes. Super lief meiden jasje, in maat 74. Helaas het verkeerde seizoen voor mijn meisje op de foto glimt hij heel erg, dit komt echter door de flits. het jasje is van binnen katoen en van buiten een soort mat/latex achtig stofje, heel apart. ideaal tussendoor jasje, regen en wind dicht.
Oilily winterjas super leuke meidenjas voor de winter, erg dik gevoerd! er staat in maat 74, maar de jas valt erg groot uit. zeker een maat 80. Door mijn meisje een paar keer gedragen , maar helaas verzuipt ze er nog in. ziet er dus nog super uit!
Nieuw met kaartjes roze Cakewalk jas maat 74, maar valt vrij ruim. Superlief roze jasje met een geweldige bloemetjes voering. Mijn meisje zou hem nu passen, maar het is helaas echt een voorjaarsjasje. (ja dat krijg je er van als je vantevoren zoveel kleertjes koopt )
van de week komt er nog meer bij(oa schoentjes en laarsjes van oilily, all stars ed), ben mijn kasten aan het opruimen
de premaxx mag weg voor 15 en de hangmat voor 10, ik woon onderin zeeland maar opsturen kan natuurlijk ook.