Ik ben me een beetje aan het orienteren. Om me heen hoor ik dat de Bugaboo het helemaal is! Ik vind deze eigenlijk belachelijk duur. Ik ben dus opzoek naar iets goedkopers. De Mutsy transporter vind ik ook een mooie maar ook best prijzig volgens mij als je 3 in 1 wilt. Nou zag ik net in het boekje van Baby-dump de X-adventure Jazz (hetzelfde als de X-advernture Combo x denk ik?). Deze wagen is tenminste betaalbaar en ik vind hem nog mooi ook. Hieronder een plaatje. Wie heeft ervaring met deze wagen? Een aanrader of moet ik toch voor een duurdere wagen gaan?
Ik heb juist i.p.v. de mutsy 4rider gekozen voor de Transporter (Ook vanwege tilgewicht aangezien ik voornamelijk gebruik maak van de wagen) die is namelijk in de aanbieding bij de babydump voor 379 euro. Dit is dan de 3 in 1 wagen, plus voetenzak, tas en een autostoel. Vond ik persoonlijk reuze meevallen vergeleken met de 4rider. Hier heb de link even voor je opgezocht. Mutsy Transporter + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Kinderwagens / kinderwagen | Baby-Dump
oh ja, deze prijs valt ook wel mee. Ik vind die paarse zo mooi. Twijfel alleen of paars ook bij een jongen kan.
ik zal niet voor deze wagen gaan als vervanging voor de Bugaboo. het beste is om met eigen ogen te gaan kijken bij de Babydump of ergens anders hoe die rijdt, stuurt, makkelijk inklapbaar is en dit dan vergelijken met de Bugaboo en of jij ook ervaart dat de Bugaboo bij jullie past. het ligt er natuurlijk ook aan wat voor eisen jij stelt aan een kinderwagen, of je veel trappen ermee moet lopen, je een kleine kofferbak hebt, je met de wagen naar het bos wil, of jullie allebei lang zijn etc.
Wij twijfelden ook tussen de paarse en of die voor een jongen kan. Ik vind nog steeds van wel want het is een stoere kleur paars en niet echt meisje meisje paars. Alleen hebben we toch gekozen voor een neutralere kleur. (team Mist en dan de lichte, dat had de voorkeur van manlief) Zodat we de lakentjes en dekentjes in kleur konden doen. Wij wisten eigenlijk gelijk welke wagen we wilden hebben aangezien manlief erg lang is en de lagere wagens vielen al gelijk af. Alleen toch bij de definitieve aanschaf voor de transporter gekozen i.p.v. de 4rider die we eerst wilden. Aangezien ik de wagen sowieso 2x op een dag mee heb met het uitlaten van de honden en ik ook rugklachten heb, vind ik de transporter net iets lichter en daardoor handzamer dan de 4rider. Het prijsverschil deed de definitieve doorslag. Over 6 dagen kan ik gaan oefenen want dan word de wagen geleverd!
Van het weekend voor het eerst even een rondje doen in een grote babyzaak, babydump of babypark. Ga ik natuurlijk even een rondje doen met deze 2 wagens de mutsy transporter en de X-advernture. De bugaboo laat ik maar gewoon staan, weet ik ook niet hoe die rijdt.
Probeer ook het in en uitklappen, is even een gepriegel maar dan weet je ook gelijk welke lichter is en wat makkelijk/handzamer is. En vooral veel plezier!!
die jazz heeft een hele smalle reiswieg wij zouden hem ook halen, en zijn uiteindelijk voor de x-adventure researcher gegaan ook bij babydump en ik was toen 13 weken zwanger, en het is een paarse. haha ik had zoets van nou en al is het een jongen!!! de ouders moeten er mee lopen de baby ligt er alleen maar in die ziet echt niet dat ie paars is hoor
Haha, zo denk ik ook over paars. En een mooie kleur paars kan best voor een jongen vind ik. Ik ga straks naar de babydump en ga ik ze bekijken en alles uittesten.
Zou idd mooi met de wagens rijden, in en uitklappen. En ff bedenken of je de buggy inzet ook naar je toe wilt zetten.. Ik vond dat vooral in het begin een echte must! Toen hij er net in zat, dat kan de transporter niet dus daar zou ik wel rekening mee houden! Zelfs nu zit hij nog vaak naar me toe omdat we dat alle in gezelliger vinden
We gaan voor de mutsy rider. Hij ziet er mooi en stoer uit en idd bij de rider kan de buggy twee kanten op staan. We gaan in eerste instantie voor de paarse. Er is een actie tot 20 november met gratis maxicosi, tas en voetenzak. Daarna krijg je er geen voetenzak meer bij van 50 euro. Dus we gaan hem denk ik toch maar bestellen. In januari komt de nieuwe collectie en dan is de paarse waarschijnlijk niet meer leverbaar maar er is verteld dat er zeker een denim uitvoering komt en dat lijkt me ook heel mooi. Als de nieuwe kleuren binnen zijn mag je nog van kleur wisselen, ook van oude kleur naar een nieuwe kleur. De x adventure is het niet geworden, de zwart witte die in het boekje staat is niet meer leverbaar en de andere die er stonden vond ik niet mooi en er is mij verteld in de winkel dat de x adventure kwalitatief minder is dan de Mutsy.
Leuk! Hij schijnt heel fijn te zijn! En die denim versie lijkt me super mooi! Fijn dat je dan alsnog mag switchen, en je weet dan wat het wordt (als je dat wilt weten igg)