ik had via een kindekeklein een hangwieg die ook kon schommelen als je hem een zetje gaf wij vonden hem echt ideaal. met een veer dat hij ook kon veren.
He wat leuk een reactie! Hoe ging de overgang van wieg naar ledikant? Ik heb gehoord dat dat bij een hangwieg problemen kan geven, omdat een ledikant natuurlijk niet wiegt en dat het kindje daar erg aan moet wennen...
heb hier een wieg met trilfunctie. Is dus ook nog een optie. Gaat heel zachtjes vibreren als je het knopje omzet. Komt uit amerika. Kleine is nog niet geboren dus of het een aanrader is kan ik niet zeggen maar hij is gewoon erg schattig. Foto staat in mijn album.
voordeel van de hangwieg (ook van kindeklein) vind ik dat de grond vrij is wij hebben een klein kamertje. Dus dan lijkt alles nog net wat ruimer, omdat je nog wat vloeroppervlakte overhebt. Overgang wieg ledikant was geen probleem. Wij hadden wel de hang/sta wieg - en we hebben eerst een week de wieg op de pootjes IN het ledikant gezet, om even te wennen. En af en toe - als ze slecht sliep, stond ze ook al naast ons bed. Maar wij vonden het een héérlijk wiegje... de oudste heeft er tot 6 maanden in gelegen, de jongste tot 7,5 maand.
ook hier geen probleem met de overgang. ook wij hadden de hang sta wieg gewoon omdat het makkelijk was. onze beide kids vonden het heerlijk in de wieg
Heb vandaag een schommelwieg gehaald. Aan de ene kant zie ik absoluut de voordelen in van een hangwieg, maar de voordelen van de grootte van de schommelwieg woog het zwaarst voor mij. Baby loopt al voor op de groei en ik verwacht dat hij de lengte van zijn paps heeft geerfd. Met een hangwieg is hij sneller uitgegroeid en vind ik 300 e voor misschien 4 maandjes gebruik te duur. Heb nu een extra grote schommelwieg aangschaft voor 150 e, en ben dik tevreden... Dank jullie wel voor jullie reacties!
zijn die hangwiegen nu zo duur dan? goh dat verbaasd me ik was ong 130 euro kwijt totaal maar is 4 jaar geleden he