Bekertjes babydump pakket

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by knor, Jul 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb voor ongeveer 2 jaar terug een pakket gekregen van de babydump, hierin zaten 4 plastic tuitbekertjes. Ik vind ze ideaal in gebruik...wie heeft er nog een paar ongebruikte bekertjes liggen die ik over kan nemen???

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb ze hier ongebruikt in de kast liggen.
    Alleen zit je qua verzendkosten al snel op 6,75, want ze passen niet door de brievenbus. Heb je dat er voor over?
    Maar misschien woon je wel in de buurt?

3. Ja, hier exact hetzelfde als wat Yolanthe zegt.
    Bekertjes nooit gebruikt, als je verzendkosten wil betalen of in de buurt woont mag je ze zo hebben hoor.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gewoon een nieuwe doos halen bij de babydump kan ook

5. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Welke zoek je precies? Ik heb namelijk 2 soorten. De "nieuwe" hebben een andere deksel (op deze bekertjes staan figuurtjes en ze zijn ovaal van vorm). Hiervan heb ik er nog 3 over. De "oude" zoek ik ook! (Die zijn rond, gematteerd en hebben geen figuurtjes erop).
    Wie heeft voor mij de oude (ongebruikt)?

6. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Tja ik was er al achter dat de verzeldkosten E6.75 zijn...denk er even over.
    Ik kan toch niet een nieuw pakket halen?? Die kreeg ik toen ik zwanger was....

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij kan je de bon downloaden/printen van hun site en zo de doos halen. Ik vind het niet zo netjes eigenlijk (is toch een cadeautje als je zwanger bent en niet om gratis dingen te regelen). Maar goed dat is mijn mening...
    Netter is het om de bekers over te nemen van iemand die ze niet gebruikt en in de buurt woont. Als je in de buurt woont mag je ze zo hebben.... En zo zijn er dus al meer reacties.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

heb laatst een doos opgehaald maar helaas geen bekertjes in hoor

ze veranderen steeds

9. Dan heb ik de 'nieuwe', onderaan ovaal, en met figuurtjes op de zijkant.
    Als de topicstarter nog interesse heeft kan je me altijd een PM sturen, wie weet kom ik wel in de buurt van je woonplaats...

Share This Page