hangborsten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 19 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :cry:
    Ik heb een beetje hangborsten gekregen, komt dat nou echt van die 3 weken borstvoeding geven?
    M'n nicht heeft geen bv gegeven, en heeft haar gewone borsten weer terug.Dat ze nu zo op je lijf plakken staat me niet zo aan.
    Met een bh zie je het niet, maar als ik de bh uittrek zijn het net theezakjes :cry:
    Ik vind het wel jammer.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben dus ook hangers ..en heb 3 dagen bv gegeven, dus kan me niet voorstellen dat het daardoor komt.

Volgens mij komt het omdat ze in je zwangerschap zo lekker king size zijn

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Heeee Mensi,

Ja dat zou ik je nog vertellen. Ik ben destijds bij een borstvoedingscursus geweest en die hangborsten krijg je NIET van borstvoeding, maar van de hormonen die je in je zwangerschap aanmaakt ! Je had het dus echt niet kunnen voorkomen. Ach, dan slinger je ze toch over je schouder ;)

XXX

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb zelfs siliconenborsten die nu zijn gaan hangen na de bevalling en ik heb geen BV gegeven :evil:

Ik was dan ook tijdens de zwangerschap gegroeid van cup D naar Cup F en door het weer inkrimpen heb ik nu beetje vel over lijkt het wel :(

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Mijn moeder heeft alleen mijn zus geen BV gegeven en mij en mijn broertje en zusje wel en mijn moeder heeft geen hangborsten,nog steeds niet ze is trouwens 41 :)
    Ik hoop dat ik net zoals mijn ma ben.

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb 10 mnd gevoed maar ik heb echt geen hangtieten... ze zijn iets groter en slapper (flinke stuwing) maar er echt niet lelijker op geworden.

Als je dit leest zou je eerder denken dat je van kort/niet voeden hangborsten krijgt

7. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb ergens de tip gelezen om tijdens je zwangerschap 's nachts een goede stevige beha te dragen. Omdat je borsten groter zijn om ze extra ondersteuning te geven. Zodat het vel minder uitrekt. En dan zou je dus minder last van hangtieten krijgen na de zwangerschap. Of het helpt weet ik natuurlijk nog niet maar ik draag toch maar 's nachts een beha ;)

8. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Nou ik heb dus wel hangborsten.
    En ik geef nu bijna 14 maanden bv.
    Heel frustrerend omdat ik eerst zo'n stevige borsten had dat ik eigenlijk niets aan hoefde.(en ze waren toch behoorlijk hoor)
    En nu zijn ze nog groter en ze hangen.........
    Ik baal er wel echt van dan ben je 21 en heb je al hang borsten
    Maar aan de ander kant heb ik wel een wonder waar ik ziels veel van hou en trots op kan zijn op de wereld gezet.

Groetjes Lilian

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Geef het even de tijd Mensi. Ik ben nu bijna 3 mdn gestopt na een jaar borstvoeding geven. Elke dag worden ze steviger.

Ik reageerde eerder nog niet,omdat ik dacht dat ik misschien wel zwanger was en dan is mijn info niet juist. Maar ik ben dus niet zwanger en dan kan ik je het goede nieuws vertellen: misschien worden ze net als de mijne steeds steviger.

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Da's even slikken als je borsten er niet meer zo uit zien als voorheen, maar bedenk wel goed, je kan pas echt oordelen na 9 maanden. Het heeft 9 maanden de tijd gehad om te groeien, laat het ook eens zolang duren voor het weer in originele staat terug is.
    En soms is het echt niet anders, door de hormonen-ahtbaan waarin je je 2x 9 maanden bevind, wil er nog wel eens wat veranderen aan je lijf. Zelfs je skelet kan een andere vorm krijgen, bredere heupen bijvoorbeeld. En nu de dooddoener: het hoort er allemaal bij en je krijgt er een prachtig kindje voor terug.

Groet van Kiki

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    die van die bredere heupen vind ik pas eng! ieeeuw!

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik geef m'n borsten nu nog 4 maanden de tijd om terug te krimpen, maar voor het ogenblik ziet het er nog niet naar uit. Ben van 85b naar 90d gegaan. Kan nog steeds niet in m'n bh's van voor de zwangerschap. Had laatst een bh gekocht 90c, in de winkel leek hij goed te zitten, maar na een paar uur aan te hebben, leek hij toch wat te klein. Vrees dat ik tussen de d'tjes zal moeten blijven zoeken, voor de moment.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Die van mij zijn nu ook wat slapper dan voor de zwangerschap.. maar volgens mij lijkt dat eigenlijk maar zo omdat ze tijdens de zwangerschap en erna door de stuwing (auweieieieie) flink opgeblazen waren..

ach ik zie het wel.. maak me daar niet zo'n zorgen om.. Mijn man vind ze nu overigens wel prima hoor.. die kan er weer niet vanaf blijven..hihihi

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Die van mij zijn ernorm slap!! Die komen ook niet meer goed. Lars is nu 14 maanden en ze hangen nog steeds. Als we uitgekinderd zijn laat ik ze liften. Mijn broer dacht dat ik het zelfs wel vergoed zou krijgen omdat het zo erg is.
    Het heeft trouwens niks met bv te maken of ze gaan hangen maar met de hormonen.
    Ik heb nu hele goede bh-s die ze mooi omhoog pushen waardoor het erg mooi staat maar ik vrees dat ik die nu met de nieuwe zwangerschap geen maand meer aankan.

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Helaas voor jou en je broer, het zal niet vergoed worden. Het liften van borsten is een cosmetische ingreep en dus niet nodig om te kunnen functioneren. Je zegt zelf al dat het met goed ondergoed er prima uitziet, nou dat lijkt me een stuk minder ingrijpend dan een operatie in een gezond lichaam met alle risico's die daar bij komen kijken.

Er wordt alleen nog een vergoeding gegeven in zeer uitzonderlijke gevallen. En daar horen slappe borsten niet bij. Alvast gaan sparen dan maar?

Groet van Kiki

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    dat geld staat al apart, en de discussie om in een gezond lichaam te gaan snijden zullen we maar niet aangaan.

Helaas als het niet vergoed wordt maar evengoed laat ik het toch doen

17. Niet meer actief

Ah.. wat goed inky. Ja je broer kan het natuurlijk weten! Spannend!

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik heb na 3 zwangerschappen nog steeds geen hangborsten.....

(ben ik de enige ofzo...hihi)

moet je wel zeggen dat ik ooit een bortsverkleining heb gehad misschien dat ze daardoor mooier blijven staan?

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik geef de fles maar mijn borsten zijn ook niet meer wat het was.. ook slapper en iets gaan hangen.. tja zal er wel bij horen..

Deel Deze Pagina