De titel Zegt het al wat Zijn of waren je klachten tijdens het ontzwangeren Je hoort er niemand over of ze zeggen ben het alweer vergeten ik heb vooral last van : Duizelig Gejaagd Nerveus Moe Soms heb ik dagen dat ik denk ooh t word wat beter en soms pff weer zon dag dat ik wel weer kan huile om alles of niets meer mensen die er laat van hebben of juist andere dinge ? En waneer was het over Ps. Als ik me menstruatie moet krijgen heb ik helemaal last van me hormonen
Zweten zweten zweten en haaruitval maar dat begon pas na een maand of.. 3? Verder kreeg ik een pnd maar die vergeten we maar ff
Zweten,snel vet haar:lees s'morgens gewassen en s'avonds ziet het uit alsof ik 3 dagen geen duche heb gezien,moe,duizeligheid, zwakke bekkenbodem. (Gelukkig gaat dat nu wel al beter.) verder snel emotioneel. Gaat gelukkig allemaal weer (bijna) helemaal over over een aantal maanden.
In het begin zweten drijfnat, duizelig overdag en heeeeel moe. Nu naar vijf maanden hartoverslagen doooooodeng....
Benn zo blij dat de duizeligheid zo vaak voorkomt had egt hed idee dat ligt aan mij @wolkia83 indd die hartkloppingen brr heb een boek gekocht he mama ontzwangert ma lees vrij weinig terug van al die dingen
ik haat ontzwangeren, vreselijk! duizelig, snel geirriteerd, emotioneel, gejaagd, moeeeee. Ben nu echt de gezelligste niet.. (2 wk terug bevallen), gelukkig weet ik dat dit over gaat.. pff!
4,5 week geleden bevallen. Inderdaad veel zweten, emotioneel en moe! Van haaruitval nog weinig last, wel in het begin van de zwangerschap flinke haaruitval gehad.
Bijna alles is herkenbaar! Haaruitval, begint nu, na ongeveer 3 maanden Veel en vies zweten, bah! Emotioneel Gejaagd
Zweten bij mijn oksels. Vroeger zweette ik nooit, echt nooit! En sinds de zwangerschap wel en nu ook nog. Bah. Wel geen stinkzweet maar wel natte plekken op mijn t-shirts En haaruitval heb ik ook gehad
Verstrooid, vergeetachtig. Pfff, word soms moe van mezelf! Haaruitval had ik bij de eerste en was ik eigenlijk van plan dit keer over te slaan.
Zweten Moe Duizelig had ik alleen bij de eerste Pijn van onderen tijdens sex en fietsen enzo Last van mn bekken/rug bij lopen, gaat steeds beter. Naweeen de eerste week Haaruitval Bij de jongste kon ik niet eens meer nadenken van moeheid soms Huilbuien
Bekkenpijn, waarvoor fysiotherapie Niet in slaap kunnen komen (buiten de baby om, tussen de voedingen lig ik uren wakker, ondanks dat ik wl moe ben )
Haaruitval: nog steeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En "nachtzweten". Elke dag een schone (dunne) pyama. Moet ik ook echt aan, anders moet ik elke dag mn beddengoed verschonen . Ik lijk wel een kerncentrale! En wat ik bij niemand lees, maar wat ik me afvraag: niemand last van bewegende darmen rond de navel? Vooral als ik lig. Het lijkt alsof ze nog steefds moeten uitvinden hoe ze ook alweer lagen vóór de zwangerschap!