Sinds 2 dagen is mijn rottweiler aan de diarree, maar nu zag ik vanacht toen ze dus heel erg lach te piepen en ik haar naar buiten liet, dat er bij het laatste beetje persen bloed mee kwam, vanmorgen en vanmiddag weer... Normaal gesproken vreet ze in een keer haar etensbak leeg als hij gevuld is, en nu staat er nog zeker een derde voer in haar bak, wat ik er vanmorgen in gedaan heb... Heeft iemand hier ervaring mee?
Lijkt me verstandig om met je hond een dierenarts te consulteren. Diarree kan leiden tot uitdroging en dat is wel het laatste wat je wilt. Dat er bloed bij zit kan komen door beschadiging van het darmkanaal doordat diarree zuur is. Bloed kan ook wijzen op ernstige kwalen, dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn! Dus morgen meteen naar de dierenarts! Groetjes Nonnekuh
precies bloed bij de ontlasting en wat ook nog slap is das nie goed even naar de dierenarts dus sterkte met je hond
Ik zou gelijk een afspraak met de dierenarts maken. Dat het beestje er ook nog eens bij piept klinkt me niet goed in de oren. Ff bellen! Succes!
ja idd hup naar de dierenarts.... de hond van mijn ouders had dit ook en die lag dus 2 dagen later dood achter haar stoel. de dierenarts dacht aan het hart of de nieren dus zou het wel even na laten kijken. succes
gelijk even naar de dierenarts gaan, diaree is zoiezo niet goed en vooal niet als het beestje erbij gaat piepen, heel veel succes ermee en geef hem of haar maar een dikke kroel
DIERENARTS!!! Sorry hoor maar is dat niet vanzelfsprekend met deze klachten? Bloed is niet goed! Elmo
tja ik sluit me erbij aan... met zulke klachten, niet twijfelen; DIRECT naar de dierenarts!!! Hoop dat het allemaal goed komt...
Ja inderdaad. De hond heeft pijn, diarree, poept bloed en eet niet. Hoeveel symptomen heb je nodig om met dat beestje naar de dierenarts te gaan? Dus hup, niet eens wachten op het spreekuur, misschien heeft de stakker wel gif gegeten en is ie nu langzaam aan het sterven!!
Als een hond pijn heeft eet hij niet ... dus ik zou de dierenarts eens naar hem laten kijken als ik jou was ! Misschien heeft hij een flinke infectie in zijn maag en darmen. Dan is het zo opgelost en loopt hij zo weer vrolijk rond ! Groetjes, Nikki F
nee ben nog niet geweest, vamorgen had ze weer vaste ontlasting zonder bloed en viel gelijk haar etensbak aan!!
nou ik ben geweest, kreeg antibiotica mee, een wormen kuur en iets tegen de diarree, nu moet ik alleen nog poep langsbrengen bij de dierenarts zodat ze dat kunnen onderzoeken.. maar dat doe ik morgen wel.. verder kreeg ze nog een prik tegen de misselijkheid.. Beestje heeft me nu een partij pillen wat ze moet slikken, is gewoon zielig, ze denkt zelf aan een virusinfectie, maar wil voor de zekerheid toch een onderzoekje doen aan de hand van de ontlasting...