niks... heb koppijn en nekpijn en spierpijn kortom het algehele gevoel dat er vannacht een paar vrachtwagens over me heen zijn gereden ( had ik gister al. ) wel al grote plurk verschoond en aangekleed. had flink gescheten. daarna miniplurk ( die ENORM!!!) gescheten had. die kon ik dus helemaal wassen. verder de tafels afgedaan en de vaatwasser leeggeruimd. was aangezet en een mand opgevouwen. dalijk misschien even ergens een hapje eten en verder geen bal. morgen de kleine weer naar de psz. gewone leven weer. ben al wel aangekleed. man ook. zit tv te kijken denk ofzo plannen gewijzigd. eten nu thuis. gaan straks wat rommelen in de zaak want van tv hangen word je helemaal duf en vanavond even naar de mac
ik heb geneens zin in het huishouden heb wat afgewassen en de tafels afgenomen maar verder is het nog ontploft pfff geen zin. zometeen ook even naar schoonouders en dan weer terug vervelen. miss. wat lezen en wat lekkers maken voor vanaaf (ramadan) ach ja..
hier vandaag ook een hangdag. op dit moment zitten we in een huispak achter de computer (vriendlief achter pc ik achter laptop) emily ligt te slapen en de hond ook. ik denk dat ik zo nog wat aan het huishouden ga doen maar voor de rest houden we het lekker rustig.
Het is hier nu heerlijk weer, warm en zonnig dus wij gaan lekker even richting strand om uit te waaien, daarna langs ikea en dan eten bij opa en oma
Hier ook lekker niksen. Net een appeltaartje gemaakt en in de oven gezet en vanmiddag van het laatste zomerfruit nog een paar potjes jam maken.
ik lig nog heerlijk met laptop op bed zoey is met papa benenden net zat ze lekker met dr bouwblokken bij mij op bed Ik ben niet zon mama die elke dag wat moet doen juist lekker thuis een beetje huishouden doen en lekker binnen onze dingen doen en bij mooi weer in de tuin. Zoey is ook echt een thuis kindje vind ze heerllijk met al dr speeltjes of heerlijk ravotten in de tuin vind ze ook prachtig.
Ondertussen hebben de kids en ik alweer geslapen. Manlief is net wakker dus komt langzaaaaaam deze kant op. (uit Alkmaar) en de kids zijn in de tuin aan het rommelen. Ben blij als we 3 weken verder zijn en Martijn weer naar de psz gaat. Hij heeft echt uitdaging nodig. (die ik hem niet echt kan bieden)
Ik hang een beetje achter de laptop vandaag.. wat babyspullen uitgezocht die ik wil hebben mijn man kijkt de smurfenfilm op zijn pc. en Jason rent hier kwijlend rond verder helemaal niks gedaan nog, maar goed heb gister een hoop gedaan ga straks wel wat doen.. als ik mezelf ertoe kan zetten haha.
Hier ook een hang dag. Meisje speelt lekker buiten ik hang op de bank, net tomatensoep gemaakt. maak ik me ook nog ff nuttig
hier ook een lazy sunday!! wel heb ik vanmorgen de bendenverdieping gepoetst, en wilde erna eigenlijk gaan wandelen, dus kids aangekleed kom ik buiten begint het te regenen!! eten staat al klaar hoef ik maar aan te zetten, en strx nog lekker een cake bakken, kindjes zitten lekker een filmpje te kijken
Hier na een gezellig verjaardagsfeest met veel prosecco ook een lazy sunday. Vanmorgen wel even de boel schoon gemaakt. Maar de rest van de dag chillen op de billen!
Hier ook een heerlijk hangweekend zelfs! Wel lekker boekje lezen, duplo en verstoppertje spelen met dochter en een half uur/3 kwartier buiten even wandelen, en ook de bovenverdieping schoongemaakt, maar verder lekker thuis hoor! Oh en vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen want kinderen hebben zo'n lekkere dag thuis ook nodig na school/kdv/weet ik wat om indrukken te verwerken...niks mis mee dus!
Hier ook, alhoewel we wel net het hele huis hebben opgeruimd/schoongemaakt. We zijn namelijk net van vakantie terug en hebben nog een enorme berg was, blegh! Verder speelt zoonlief hier lekker en ligt er idd overal speelgoed, ah heerlijk toch
Hier ook een vreselijke hangdag Niet gedouched zelfs alleen een snelle washand. Kids lekker spelen en Wii-en Ik lekker surfen en hangen. Heerlijk!!
Pyjamadag heet dat hier . Het ligt bij ons ook wel vaak aan het weer hoor, als het buiten zo zompig eruit ziet komen we niet echt op gang, lijkt het wel.
Hier ook een lekkere hangdag! Ik werd vanmorgen om 11u pas wakker, toen heb ik even snel een doekje door de woonkamer gehaald, lekker een filmpje op gezet. Manlief kwam pas om 13:00u zijn bed uit en toen hebben we samen even wat gegeten! Daarna weer lekker hangen op de bank met een filmpje, toen hebben we gedoucht en daarna ben ik maar gaan koken en even snel de afwas gedaan! Nu even zp-en en vanavond gaat er weer lekker een filmpje op! Heerlijk! @Tink, vroeger noemde wij dat ook altijd Pyama-dag! Mijn moeder en ik konden dan de hele dag lekker in onze pyama door het huis wandelen en he-le-maal niets doen
Ik doe mee met de regendag (voor het eerst in weken dat het slecht weer is hier). Manlief is met zijn vriend aan het spelen en mixen in de studio, dus ik heb het huis alleen. Beetje opruimen (was en keuken) en lekker een paar afleveringen Tudors kijken. Wel gedoucht, mijn haar was vettig...
Ook hier weer eens na een hele lange tijd een lekkere hang dag! Hubbie was eindelijk na maanden weer eens thuis op zondag. Hij heeft de tegels in de achtertuin met de hoge druk gedaan en de garage opgeruimd. Heerlijk gewoon! Ik heb wat gepoetst en gewassen.