Hier geen hangdag gelukkig! Het was hartstikke mooi weer (Den Haag), eerst naar oma geweest en toen de hele middag in een grote speeltuin doorgebracht. Thuis opgeruimd en schoongemaakt, gegeten, allebei de kindjes naar bed en voetjes op de bank!
Hier ook een hangdag...de 2 oudste hebben lekker gespeeld terwijl ook hier de tv aanstond, en voor de rest is de lego enz allemaal tevoorschijn gekomen! En vanavond lekker chinees besteld echt een hang dag dus
Hier een heerlijke hangdag gehad! Eva heeft de hele dag in haar ondergoed gelopen, we hebben tikkertje en verstoppertje gespeeld, dus nog best actief. Nog even in de natte achtertuin gespeeld, ook nog even in de regen en toen buiten de kinderen uitgekleed en in bad gedaan. Daarna hebben de kinderen gegeten en we eten nu zelf lekker makkelijk.
Ik vierde vandaag mijn verjaardag met de ouders...dus geen hangdag. Maar die heb ik vaak genoeg hoor. Lekker comfi broek aan, tv aan (goosip girl kijken... of film1) of boek erbij en (schaam, schaam) zilverman vragen of hij de boodschappen wil meenemen vanuit zijn werk. Helemaal geweldig als Fay naar kdv gaat en ik niet naar mijn werk hoef! (jajaja..... slechte mama) Joh... die daagjes heb je soms gewoon hard nodig om weer bij te tanken voor de ren-en-vlieg daagjes, toch?