Sinds december 7 tandjes, daarna niets meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tumtummetje, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Amber kreeg toen ze vijf maanden was haar eerste tandje. Daarna ging het heel erg snel. Toen ze ruim 8 maanden was had ze er al zeven.
    Nu.... niet meer :confused: Ik snap er helemaal niets van. Heb al gekeken, maar er lijkt ook niets te komen.

Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt of moet ik mij zorgen maken.

Liefs Tumtummetje

2. Niet meer actief

ik weet neit hoe oud je kindje nu is?

danisha heeft er ook al een hele tijd 6

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie haar laatste tand kwam ook in december,een hele tijd niks...maar nu zag ik weer een inie mini stipje...dus er komt er weer 1!

4. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Amber is 5 april 1 jaar geworden.

Ik vind het zo gek, omdat ze al vrij vroeg tandjes kreeg. Maar goed, we zullen zien :D

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn is ook best lang op 7 tandjes blijven steken.
    Na een tijdje kwamen eerst 2 kiezen door en daarna pas zijn achtste tandje :D

6. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier kreeg haar 7e tandje ook in december;)
    en er is nog niks bij of in aankomst

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    daan heeft in nov zijn laatste nieuwe tand gehad en ik zag vandaag weer lekkere dikke knotte in zijn mond zitten ik vermoed dat er vandaag of morgen een kies is

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier ging het eerst ook heel hard
    tussen de 5e en de 8e maand zijn er 8 tanden gekomen en nu al 3 maanden niets meer
    maar ik vermoed wel dat hij bezig is

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier een hele tijd op 6 tanden blijven zitten, een maand later heeft hij er 4 kiezen bij, arme kind, allemaal in 1 keer :(

10. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    In het begin ging het heel snel achtermekaar dat er wat tandjes aan zaten te komen ,maar Feicity heeft nu ook effe een tandenstop 4 tandjes maar ik heb zoiets komt vanzelf wel ,de een is er weer wat eerder bij dan de andere! ;)

Groetjes

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja heeft nu al een tijdje 7 tandjes. Het lijkt al maanden of tand 8 eraan zit te komen, maar er komt maar niets (ik zie hem al maanden zitten onder hety tandvlees), nu krijgt ze ook dikke bobbels in haar tandvlees (kiezen) maar er komt maar niets. :(

12. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Pfff... dan is Amber gelukkig niet de enige! Zag haar al voor me, 18 jaar en maar 7 tanden :D!

Nou, we wachten het maar af dan. Bedankt voor het antwoorden!

Liefs Tumtummetje

13. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    thomas had ook al snel 7 tandjes. Vanaf zo'n 8 maanden tot 14 maanden niks gezien en toen in anderhalve week tijd (zijn nu nog bezig.... :cry: ) 3 kiezen en twee voortanden erdoorheen. Het arme kind weet niet waar hij het moet zoeken... Krijgt nu dus lekker dingen om op te knauwen, dentonox en een schep sinaspril voor het slapengaan. Nu gaat het al een stuk beter. Grootste gedeelte is er nu helemaal doorheen.
    Zegt dus helemaal niks dat het nu even stil is. Maar zorg wel dat spulletjes in huis zijn... voor het geval dat....

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik ben blij dat de ijstijd begind haha

15. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    onze zoon had pas met 10 maanden zijn eerste tandje, daarna binnen de 2 maanden had hij er 8....na zijn eerste verjaardag tot 2 weken terug (periode van 5 maanden!) heeft hij er niets bijgekregen....en nu sinds 2 weken is er een kies op komst.
    het verschilt heel erg per kind qua tandengroei, gewoon even afwachtten, ze komen vanzelf.

16. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie heeft pas 4 tanden,
    komt allemaal goed...

Deel Deze Pagina