Amber kreeg toen ze vijf maanden was haar eerste tandje. Daarna ging het heel erg snel. Toen ze ruim 8 maanden was had ze er al zeven. Nu.... niet meer Ik snap er helemaal niets van. Heb al gekeken, maar er lijkt ook niets te komen. Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt of moet ik mij zorgen maken. Liefs Tumtummetje
Sophie haar laatste tand kwam ook in december,een hele tijd niks...maar nu zag ik weer een inie mini stipje...dus er komt er weer 1!
Amber is 5 april 1 jaar geworden. Ik vind het zo gek, omdat ze al vrij vroeg tandjes kreeg. Maar goed, we zullen zien
Stijn is ook best lang op 7 tandjes blijven steken. Na een tijdje kwamen eerst 2 kiezen door en daarna pas zijn achtste tandje
daan heeft in nov zijn laatste nieuwe tand gehad en ik zag vandaag weer lekkere dikke knotte in zijn mond zitten ik vermoed dat er vandaag of morgen een kies is
hier ging het eerst ook heel hard tussen de 5e en de 8e maand zijn er 8 tanden gekomen en nu al 3 maanden niets meer maar ik vermoed wel dat hij bezig is
Hier een hele tijd op 6 tanden blijven zitten, een maand later heeft hij er 4 kiezen bij, arme kind, allemaal in 1 keer
In het begin ging het heel snel achtermekaar dat er wat tandjes aan zaten te komen ,maar Feicity heeft nu ook effe een tandenstop 4 tandjes maar ik heb zoiets komt vanzelf wel ,de een is er weer wat eerder bij dan de andere! Groetjes
Fenja heeft nu al een tijdje 7 tandjes. Het lijkt al maanden of tand 8 eraan zit te komen, maar er komt maar niets (ik zie hem al maanden zitten onder hety tandvlees), nu krijgt ze ook dikke bobbels in haar tandvlees (kiezen) maar er komt maar niets.
Pfff... dan is Amber gelukkig niet de enige! Zag haar al voor me, 18 jaar en maar 7 tanden ! Nou, we wachten het maar af dan. Bedankt voor het antwoorden! Liefs Tumtummetje
thomas had ook al snel 7 tandjes. Vanaf zo'n 8 maanden tot 14 maanden niks gezien en toen in anderhalve week tijd (zijn nu nog bezig.... ) 3 kiezen en twee voortanden erdoorheen. Het arme kind weet niet waar hij het moet zoeken... Krijgt nu dus lekker dingen om op te knauwen, dentonox en een schep sinaspril voor het slapengaan. Nu gaat het al een stuk beter. Grootste gedeelte is er nu helemaal doorheen. Zegt dus helemaal niks dat het nu even stil is. Maar zorg wel dat spulletjes in huis zijn... voor het geval dat....
onze zoon had pas met 10 maanden zijn eerste tandje, daarna binnen de 2 maanden had hij er 8....na zijn eerste verjaardag tot 2 weken terug (periode van 5 maanden!) heeft hij er niets bijgekregen....en nu sinds 2 weken is er een kies op komst. het verschilt heel erg per kind qua tandengroei, gewoon even afwachtten, ze komen vanzelf.