Ik moet altijd vaak naar het toilet... ben een echt zeikwijf Vandaar deze vraag: Stel je loopt lekker in de stad met de kinderwagen (met zijn 2e dus) En je moet opeens heeeeel nodig naar het toilet.... Hoe ga je dat doen???
Invalidentoilet zoeken die zijn groter en kan je kinderwagen mee naar binnen ! Nee verder eigenllijk geen idee. Kleintjes meenemen gaat ook niet want met kind in je armen is het zo lastig naar het toilet gaan. En ik zou het ook niet echt fijn vinden om zo een toiletjuf te vragen even op te letten, maar denk toch dat dat de enige optie word ! En anders word het een tena pants *gniffel* !
Hahaha tja die heb ik al genoeg mee gemaakt. Meestal houd ik het dan toch op tot ik thuis ben gekomen. Als het heel nodig is, zoek ik iets op waarvan ik weet dat er een ruime wc is en dat t er vrij rustig is en dan neem ik de buggy mee de wc in. Of ik laat hem voor me deur staan met de deur op een kier.
Ik heb daar ook wel eens aan gedacht, maar ik kan het goed ophouden gelukkig. Ik zou inderdaad een invalidentoilet pakken en als die er niet is het achterste toilet, kinderwagen ervoor en de deur op een kier. En als het echt niet anders kan kind uit de kinderwagen en mee naar de wc, zal vast wel lukken . En nu Eva groter is helemaal, die wandelt gewoon mee en gaat tussen mijn benen staan (doet ze thuis ook )
Invalidetoilet inderdaad. Bij onze HEMA bieden ze dat zelfs standaard aan als je met je kinderwagen naar de wc wil.
Ik moest een paar keer op controle bezoekjes in het ziekenhuis en dan gingen we ook in een invaliden-wc . In de stad zou ik hetzelfde doen.