hangen in kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moppiepoppie, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Tesske: waartoe dient zo'n Bumbo? En past die verkleiner op elke buggy?

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Moppie , de bumbo is gewoon een stoeltje waar je je kindje in zet
    ( vanaf 3 maand tot ongeveer 14 maand). Ik gebruikte hem in het begin ( vanaf 4 maanden) in plaats van de wipper omdat Tess altijd over dwars in de wipper ging liggen ( ze zakte helemaal weg) en gebruik hem nu nog om haar eten in te geven of als we uit eten gaan of op visite oid. Ik heb er ook een blad voor gekocht.
    Of de buggy verkleiner in iedere buggy past weet ik eigenlijk niet, sorry.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook dit probleem... mijn zoontje zakt ook onderuit, zal de tip van de antislipmat proberen :D en mij is het ook opgevallen als je de schouderbandjes loslaat van het tuigje dat hij dan beter zit... dus alleen de heupriempjes vast.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen. Ik had er eerder nog geen last van, tot we de buggie gingen gebruiken.
    Ik vind het wel grappig staan. Het is net of hij aan het loungen is. Het ziet er wel stoer uit vind ik.:)

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Maar of t goed voor die ruggetjes is... Laten we maar hopen dat het niet veel uitmaakt :)

@Tesske: Het ziet er wel grappig uit, een soort babystoel dus... Nooit van gehoord eigenlijk. Ik ken alleen de wipper, de kinderstoel, de buggy, en de autostoel, hihi..

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bumbo is een superuitvinding.
    Rodey is heel klein en zat niet zo heel erg goed.
    Hij krijgt dus zijn eten in de bumbo en daarin blijft hij wel goed zitten.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa is nu 15maanden en hangt waar ze hangen kan.
    de kinderstoel (tiamo), de buggy, de wandelwagen, het maakt niet uit, ze hangt overal in.
    ze kan wel goed zitten, maar ik denk dat ze hangen prettiger vind ofzo.

ik moet wel zeggen dat alyssa vrij klein is (74cm) en ik vind het echt een drama om die gordeltjes goed te stellen.
    bij de buggy en de mutsy wagen is het riempje dat tussen de benen zit veel te lang.

in de kinderstoel van ikea zit ze trouwens wel goed en vind ze zichzelf erg stoer.

liefs doris

Deel Deze Pagina