Ik niet, de zon komt amper op de waslijn dus t droogt erg slecht. Dan hang ik het liever gelijk binnen dan savonds dat alsnog te moeten
Soms wel als het wat waait en de zon schijnt. Maar ik hang het boven op het dakterras, dus staat vol in de zon en wind. Duurt wel lang voor het droog is, maar als ik het s morgens om 9.00 uur ophang is het droog aan het eind van de middag.
Nee, ik begin er niet meer aan met dit weer. Ik heb al verschillende keren gehad dat het niet droog is 's avonds en dan moet ik het weer naar zolder slepen. Dat dubbele werk vind ik zo zonde.
Alleen op zolder. Daar staat ook de wasmachine. Dus dan kan ik het gelijk uit de machine ophangen. Daarna verdelen over 3 wasmanden...vouw het gelijk op ( kinderen, onze kleding en handdoeken) Beddengoed en vaat spullen gaan direct naar de plaats. Zo vind ik het het makkelijkste werken. Buiten soms beddengoed...maar niet meer in de herfst.
Ik hang het nu niet meer buiten op. Het droogt niet meer goed dus dan moet ik het binnen weer ophangen. (Geen droger) Ik hang het dan liever gelijk binnen op.
Ik heb nu geen zon in de tuin dus dan hang ik het binnen op. Zolang de zon in de tuin schijnt hangt de was buiten. Heerlijk
Ik zou het niet doen. Mij teveel werk.buiten ophangen, niet droog, naar binnen halen wéer ophangen. Maargoed, de was is nou niet bepaald mijn leukste huishoudelijke taak. Hier hang ik het op in het trappengat. Ruikt de boven en onderverdieping lekker.
Ik hang het alleen in het voorjaar en zomer buiten. Verder altijd binnen omdat het toch niet goed droogt en ik geen zin heb om het rek vanuit de tuin de garage in te slepen.
Bedankt voor jullie antwoorden! Heb uiteindelijk al drie wasjes gedraaid en op zolder opgehangen. Daar staat wasmachine ook. Heb geen zin om het s avonds weer binnen te moeten halen en op zolder weer opnieuw ophangen. Hihi We hebben geen droger. Ik mis het eigenlijk ook niet? Ik hang alles gewoon op om te drogen. Het is wel echt lekker weer! Zonnetje blijft maar schijnen. We gaan nu naar de kinderboerderij om brood te geven.
Dankje! Moet wel eerlijk bekennen dat ik t wasrek naar buiten zet en vol weer naar binnen kan slepen als de was niet droog is, hoef het dus niet af te halen en weer opnieuw op te hangen elders in huis
Normaal wel maar op dit moment heb ik de energie niet meer om het 2x te moeten ophangen. Wij hebben een plat stuk dak op de eerste verdieping. Dit is van de aanbouw en daar hangt het super handig. Is normaal snel droog door de zon icm wind maar met dit weer niet altijd binnen een dag meer. Het nóg eens binnen hangen en dan eerst een verdieping hoger moeten trek ik nu niet maar doe ik normaal altijd wel. Vind het heerlijk de was buiten en bij ons in de straat heeft bijna iedereen die aanbouw met waslijnen dus heel gezellig zomers op het dak
Ik kijk ook of de betonnen vloer van m'n balkon droog is of wordt. Zo ja,, dan gaat m'n was ook even een paar uur naar buiten. Is het nog steeds sneller droog dan alleen maar binnen hangen. En ja, ik pak m'n was rekje ook zo op en zet het weer binnen neer. Dus niet afhalen en opnieuw ophangen, dan zou ik het ook niet meer doen.
Ik hang eigenlijk nooit was buiten op, maar altijd boven op zolder (waar de wasmachine ook staat). Met het zolderraam open is het precies hetzelfde als buiten drogen
Hier hetzelfde. Vriend doet hier de was, die heeft geen zin telkens van zolder naar beneden te moeten met de was, haha.