Nee. Alleen in voorjaar & in de zomer. Wasmachine staat op zolder. En nu al helemaal niet de behoefte om die trappen te moeten lopen. Hang het nu op de zolder, maar droogt met koud weer ook maar slecht helaas.
Mijn wasmachine staat op zolder en heb daar een eigen waskamer dus heb nooit geen zin om naar de tuin te lopen.
Zaterdag de hele was buiten gehangen, incl een deken.... super droog en rook me toch lekker fris zeg! Vond mijn Teckeltje ook, want die ging stiekem op de schone was in de wasmand liggen toen ik alles afgehaald had XD
Als het kan hangt het hier buiten . Was het zaterdag ook van plan. Maar bij 1 van de aangrenzende huizen kwamen vreemde blauwe wolken weg. dus maar binnen opgehangen. Droger gebruik ik alleen in noodgevallen. Ding is te duur in stroom
Ik hang alle was op. Met vlagen buiten op een rekje. Het zolderraam een stuk open, en op de tussen verdieping ook, en alles is zo droog. 2 vliegen in één klap, want dan is het ook gelijk gelucht en fris binnen
Vabdaag en morgen super mooi weer hier dus de was gaat zeker naar buiten. Tuin op t zuiden dus zal best drogen
Van de week was het mooi en dan hang ik het zeker buiten. Is toch goed gedroogd en best snel in het zonnetje.
Nee daar heb ik een droger voor. De laatste keer dat ik was buiten heb gehangen kan ik me niet herinneren
Ik hang mijn was bijna altijd binnen op. Alleen als het in de zomer echt heel mooi weer is gaat het nog weleens op een rekje buiten.
Ik hang het op zolder met de dakramen open. Alleen de handdoeken gaan de droger in. In ons vorige huis hing ik de was wel buiten, maar alleen in de lente en zomer. Nu is het te ver lopen
Yep vanmorgen buiten gehangen. Heb ook een droger maar daar stop ik geen bovenkleding in, alleen sokken, ondergoed, handdoeken en beddengoed.
Hier net zo, dus laat maar zitten. Een week of twee geleden voor het laatst opgehangen, was toen nog vochtig, dus het wasrek ingeklapt en opgeborgen tot komend voorjaar.
Nee ik hang t niet meer buiten . Hier hangt t meeste in t trapgat en t washok. Als ik weet dat het een mooie dag wordt hang ik t buiten maar heb geen zin om t 2 keer op te moeten hangen dus hang t alleen buiten als ik zeker weten een droge was heb.
Nog steeds buiten. Ik zet de wasmachine de avond van tevoren aan, hang de was gewoon de ochtend erna heel vroeg op... Zo rond 7 uur. Vlak voordat het gaat schemeren haal ik het weer naar binnen en dan is zo goed als alles droog.
Ik heb geen droger, dus geen keus. Ik hang het op zolder met raam van de dakkapel open. Dit doe ik altijd zo en alles word prima droog. Enkel met vrieskou gaat het raampje dicht,