Hangen jullie de was wel eens te drogen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Janna, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hangen jullie de was wel eens te drogen?

1. Ja, ik heb geen wasdroger.

2. Ja, ik heb wel een wasdroger, maar ik doe niet alle was in de droger.

3. Nee, alles gaat in de wasdroger.

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik hang alles uit, we hebben geen wasdroger, mis het totaal niet. Wasmachine staat op zolder en daarnaast twee droogrekken. Werkt perfect.

2. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hier hangen nu twee wassen aan de droger. Heerlijk!

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ja, ik heb geen wasdroger.

4. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

We hebben geen droger,
    Alles hangt buiten behalve het ondergoed
    En weer of geen weer het hangt hier gewoon buiten we
    Hebben een afdak waar t altijd onder hangt, dus ook tijdens regen droogt het gewoon goed
    In huis hebben we geen ruimte..

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik vind buitenlucht gewoon stinken. Vind het helemaal niet 'fris'.
    Al die pluisjes, beestjes op mijn spullen brr

En met afkloppen gaat de viezigheid niet weg voor mijn gevoel :p

6. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    In de winter gaat mijn 60 graden was in de droger en de 40 graden was op de kachel en aan rekjes. Zodra het kan, gaat alle wasgoed buiten aan de lijn.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    You have issues ;)

8. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb geen droger (wil het heel graag, geen ruimte ervoor), dus ik hang het altijd.

9. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij hebben geen droger... Onnodig iets voor ons een droger. We hebben een ''waskamer'' boven waar 2 rekken staan.
    En nu met dit heerlijke weer gaat het altijd naar buiten heerlijk

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb wel een droger, maar gebruik hem bijna nooit. Was hangt buiten of op zolder. Droger gaat alleen aan als ik het niet allemaal kwijt kan.

11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb een wasdroogcombi. Ideaal. Gebruik de droogfunctie bijna nooit maar heel soms is t toch makkelijk.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier wel een (tweedehands) droger, maar als die 1 keer per maand op staat is het veel. Hij doet er uren over (3 uur is echt doodnormaal), zuipt energie, maakt bergen kabaal, ...
    Ik gebruik hem alleen als ik es een keer 2 à 3 machines op een dag heb. En dat komt dus bijna nooit voor.

Onze was hangt in de kelder. Droog, veel wind, plaats en niemand heeft er last van.
    Onze kelder is op 't zelfde niveau als de tuin.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als ik thuis ben en het is droog en zonnig dan gaat alles naar buiten.
    Als ik niet thuis ben of het regent dan gaat de helft in de droger en de andere helft niet. Hier gaat in de droger:
    Ondergoed.
    Hemden
    Sokken
    Spijkerbroeken van mijn man
    Handdoeken
    Beddengoed
    Kleden van de dieren

De rest hangt op een droogrek.

14. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Wij hebben ook geen droger hoor nu het weer beter is probeer ik het zoveel mogelijk buiten te hangen.

15. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

We hebben wel een droger die we gebruiken voor handdoeken en beddengoed. Incidenteel voor spul wat heel snel droog moet omdat dat graag diezelfde dag gedragen moet worden. Maar het liefst hang ik het binnen en 's zomers hangt het vaak buiten.

Ik heb nu 3 droogrekken en daar komt er nog 1 bij voor in de tuin. Hoef ik niet steeds te slepen.

16. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Wel een droger, maar die gebruik ik zo min mogelijk. Zodra het weer het toelaat hangt het buiten.

17. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ja hoor altijd. We hebben geen droger, dus met mooi weer hangt het buiten. Met slecht weer aan het wasrek op zolder :)

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij doen beddengoed en handdoeken in de droger, de rest aan een droogrek in de was kamer.
    Buiten hangt het eigenlijk nooit want de wasmachine staat op zolder dus dan loop je zo te sjouwen met je was.

19. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Toen ik zwanger was van de oudste hebben we een hele zuinige droger gekocht. Wij werkten allebei 4 dagen, stoken in huis nooit warmer dan 18graden en ik kreeg al met moeite onze was op tijd droog. Maar toen kon ik het nog in de andere slaapkamer hangen en kon ik in 2 dagen veel wassen. Dat het dan lang droogt was nog net te overzien.
    Maar met de absurde hoeveelheid was die een kind veroorzaakt (of misschien alleen mijn kinderen?), dat redde ik niet vooral omdat ik geen ruimte had voor alle wasrekken. Ik vond de was op de babykamer zetten ook niet zo'n goed idee. Dus droger gekocht. Maar daar gaat alleen ondergoed, handdoeken, beddengoed en kinderkleding in. De kleren van de oudste inmiddels ook vaak niet meer, hij moet er nu veel langer mee doen en de droger slijt natuurlijk wel meer.

Maar, als het maar enigszins kan, hangt mijn was buiten. Ik word van weinig dingen zo gelukkig als op zondagochtend mijn bed afhalen, in de was gooien en 's avonds fris op mijn bed kunnen doen. Heerlijk!

20. rums

rums Niet meer actief

Gekleurd gaat aan de lijn. En sinds kort doe ik de witte was en beddengoed standaard in de droger ook als het mooi weer. Omdat we zonnepanelen hebben en meer dan genoeg stroom opwekken.

Deel Deze Pagina