Hier hangt de was altijd binnen, geen zin om vanaf zolder naar beneden te moeten om het buiten te hangen. De droger is al oud en gebruik ik hooguit als het erg vriest en de was niet wil drogen.
Wij hebben geen droger. Zou niet eens weten waar we die in godsnaam moeten plaatsen hier was buiten hangen is tijdloos en lekker fris juist! Geen idee waar dat ventje last van heeft ohja vraagje: Waarom doen de meeste geen kleding in de droger? Hebben jullie daar specifieke redenen voor? (geen ervaring met drogers, maar erg benieuwd )
Wij hebben geen droger. Was hangt lekker buiten en anders op zolder. Na de zomer gaan we wel een droger aanschaffen. We hadden altijd een droger maar ging stuk. Nu al 3 jaar geen droger meer maar ik vind de handdoeken wel lekkerder uit de droger
Kleding in de droger wordt meestal niet mooier. Bij beddengoed of handdoeken is dat niet zo'n issue, maar bij een jurk van 100 wil ik niet dat deze per ongeluk krimpt bijvoorbeeld.
Hoop kleding mag niet in de droger, tenminste de kleding die wij hebben niet. Wij hangen als het weer het toelaat het op het balkon, anders binnen in de gang. In de droger stop ik beddengoed, handdoeken en sokken.
Onze wasmachine staat ook op zolder maar ik hang de was toch graag buiten. Op zolder droogt het trouwens wel heel goed, het is er erg warm in de zomer en met het zolderraam open waait het lekker door. Droger gebruiken we alleen voor handdoeken en beddengoed enzo, maar in de zomer hangen we het meestal op.
Sinds wij zijn verhuisd naar laag bouw. En de droger op zolder staat is die niet meer gebruikt! Hihi daarvoor ook praktische nooit. Alleen als ik er in om kwam voor beddengoed etc.
Wij hebben een droger, maar die gebruik ik alleen voor ondergoed/handdoekken etc in de winter. Alle kledingbgaat aan de waslijn binnenmof buiten.
Gelijkvloers is op ongeveer +0.5. (En daarboven nog 2 verdiepen.) De kelder op -0.5. Ga je 3 kleine trapjes op vanuit de kelder, zit je in de tuin. We zien met ons terras (op 't gelijkvloers) uit op de tuin . Onder het hele huis steekt een (droge bruikbare) kelder, dus plaats genoeg voor de was .
Nee dit is echt de balkon. Ze zijn nog bezig met de balkons dus er zit nog geen tussenschot (heet dat zo?) in tussen de woningen. Ik kom altijd in die buurt en mijn vriendin woont in diezelfde flat
In de droger gaan alleen handdoeken, beddenboed en ondergoed. De rest hangt op twee wasrekken op zolder. Was buiten ophangen heb ik nog nooit gedaan. Ik ga dus echt niet twee trappen naar beneden sjouwen met de wasmand en dan het risico lopen dat er een regenbui of vogelpoep op de schone was terecht komt. Bovendien moet je het dan 's avonds binnenhalen. Nu hangt de was gewoon op het rek tot ik het nodig heb, en één keer in de week ruim ik alles op (lees: gooi het op een stapel in de hoek).
Ik hang geen was buiten. Dan komt er veel te veel zand in. Het risico op een zandstorm is ook te groot en in de zomer schijnt de zon zo fel dat alles binnen no time verschoten is. Ik doe handdoeken, theedoeken, beddengoed, ondergoed (behalve rompers), broeken in de droger. Rest gaat op het droogrek.
We hebben wel een droger maar niet alles gaat daar in. veel van mijn kleding hang ik altijd op omdat het anders zo een paar maten te klein is. Ik hang het altijd op zolder omdat daar alles staat.
Mijn droger is in 5 jaar tijd denk ik 3x gebruikt... Ik hang meestal alles op zolder, maar een enkele keer gaat alles lekker naar buiten. Heerlijk toch! Ik moet wel zeggen dat wij vorige week in de tuin zaten, en ons de hele tijd afvroegen wat er nou zo stonk. Een mierzoete parfumgeur, yegh! Toen zagen we dat het waarschijnlijk de nieuwe wasverzachter van de buurvrouw was, haha. De was hing namelijk aan onze schutting te drogen. Ach ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik vind het eerder vreemd als je alles in de droger stopt. Hier gaan alleen handdoeken en sokken in de droger.