Hangende buik en striemen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Aanne88, 12 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Hoi meiden,

    hopelijk kunnen jullie mij helpen want mijn vriendinnen lijken er allemaal geen last van te hebben.

    Inmiddels 6 maanden geleden van ons tweede kindje. Van mijn buik is alleen niks meer over.. striemen en een hangende oma buik :(.

    ik weeg 57 kilo en ben 1.63 dus niks te dik zou je zeggen.

    hoe krijg ik dat loshangend vel weer beetje goed? Ik weet niet hoe en ben zo benieuwd of het nog oooit goed komt.

    benieuwd naar jullie reacties
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ik had het zelf ook na de bevalling van mijn zoontje. Niet vreselijk erg, maar het hing wel. Ik woog 59 kg en 1.69. Nu 1.5 jaar later lijkt alles weer op z’n plek en is m’n buik weer aardig strak en geen ‘los’ vel. Moet zeggen dat ik er ook niks aan heb gedaan, misschien met sporten/trainen van de buikspieren dat het sneller gaat ;)!
     
    Aanne88 vindt dit leuk.
  3. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Lief dat je reageert. Klopt buikspieren trainen zou wel helpen, maar na de eerste ben ik dat fanatiek gaan doen waardoor nu mijn buikspieren op slot springen. Dus wellicht moet ik heel rustig opbouwen en mss zelfs wel onder begeleiding. Ben benieuwd of het nog ooit goed komt, maar wellicht moet ik het dan de tijd geven :)
     
  4. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hoi, ik had het ook na de 2e en 3e zwangerschap. En het is eerlijk gezegd niet meer helemaal weggetrokken. Mm huid is gewoon zo gigantisch uitgerekt geweest.
    Ik heb buikspieroefeningen gedaan en daar werd het een beetje minder van. Maar na anderhalf jaar heb ik het opgegeven en geaccepteerd dat dit het is na 3 kinderen. Mn kledingstijl erop aangepast en af en toe droeg ik corrigerende hemdjes.

    Sorry, geen heel positief verhaal :|
     
    Aanne88 vindt dit leuk.
  5. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Bedankt voor je eerlijkheid, daar heb ik het meest aan. Heb er iets moois voor teruggekregen maar hoop dat iemand nog met een wonder komt of zou het toch Dr. Schumacker moeten worden ;).

    Jij gefeliciteerd met jullie 4e wonder. Hoop dat alles goed gaat met je.
     
    Wenda vindt dit leuk.
  6. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hier ook ‘extra’ vel. Dat gaat niet meer weg. Of zoals mijn dochter zegt:mam, jouw buik lijkt op die van oma! En bedankt hè :thumup: ik ben iets zwaarder 62 kg bij 167, maar dus ook niet te zwaar ofzo.
    Mogelijk dat het nog iets bijtrekt bij jou, 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze, maar het gaat niet meer helemaal goed komen vrees ik. :(
     
  7. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.011
    291
    83
    Wat hier heeft geholpen is cupping, google Maar eens . Dat Kan je thuis doen.
    De striemen gaan er niet Mee weg Maar het wordt wel strakker!
     
  8. lorienmama

    26 feb 2020
    87
    65
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bij sommigen gaat het nooit meer weg, wat je ook doet (en ja, ik ben 1 van die slachtoffers).
     

Deel Deze Pagina