Dit heeft maar vaag iets te maken met zwangerschap, dus dan maar in de lounge. Wij gaan in januari trouwen; het trouwen zelf houden we heel klein, maar we willen daarna wel graag mensen uitnodigen voor een feest bij ons thuis om het te vieren. Ik ben dan 2000 (nou ja, 7.5) maanden zwanger en zie het niet zitten om alle hapjes en eten klaar te maken. Dus, we zijn aan het kijken naar een cateraar. Ik heb alleen geen idee hoe je zoiets vindt.... heb wel wat op het internet gezocht, maar wordt een beetje moedeloos van. Hoe weet je of een catereaar een beetje OK is? Heeft een van jullie ooit gebruik gemaakt van een cateraar voor een feest? Hoe vind je die? Of kent iemand een aanrader in Utrecht en omgeving?
Mijn overbuurman is cateraar en ook een vader bij mijn zoon op voetbal. De een zit net onder Utrecht en de ander in Veenendaal.
De Gouden Leeuw in Montfoort is echt een goede tent en doen ook catering aan huis. Onze overburen laten wel eens cateren door de Gouden Leeuw en zijn er erg tevreden over. De Gouden Leeuw Montfoort, restaurant, bruiloften en feest in een monumentaal pand met terrassen