yeahhh wij mogen de batterijen uitproberen.. Ben wel benieuwd want de helft van mijn dochters speelgoed eet batterijen.. Soms lijkt het wel of ik een aandeel heb zo vaak koop ik ze Wie doet er nog meer mee?
Wij mogen helaas niet mee doen, maar mag niet klagen test nu een oral B electrische tandenborstel en tandpasta van oral B
ik mag ze ook testen ik had overigens al een topic hierover geopend(in het algemeen over dit soort campagnes) maar zie dat die helaas gesloten is. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/522843-campagnes-insiders-trnd-buzzer.html misschien dat ze m weer kunnen openen. ik mag trouwens ook kattenvoer testen via insiders
Ik mag ook testen. Heb je het al ontvangen. Er zou vandaag iemand aan de deur zijn geweest van dpd. Het pakket kwam uit België. Vind het maar akelig tegenwoordig met die pakketjes. Wil je even laten weten als je pakket er is en wat de afzender is??
Leuk, zou ik ook wel willen de jongste zijn lievelings speelgoed is een dansende en zingende teigetje, die letterlijk van 's morgens vroeg tot bedtijd door de kamer zingt en danst. Die is dus elke paar dagen leeg en er gaan 6 !!! batterijen in
https://mijnpakket.postnl.nl even registreren en dan zie je alle pakketten die onderweg zijn kun je ook de app nemen en je daar met hetzelfde mailadres en wachtwoord aanmelden. erg handig
Bij mij komen ze er altijd vanzelf in, misschien op adres&naam combinatie ? mijn H&M dingen staan er ook altijd in zonder de barcode in te voeren. alleen bij particuliere pakketten moet ik wel zelf de code invoeren om ze te kunnen volgen.
Ik mag ook testen en hier hetzelfde probleem als TS. Het speelgoed verbruikt nog al wat batterijen. Eerst met oplaadbare batterijen alles gevuld, maar die worden toch minder na verloop van tijd. Nu gebruik ik altijd de batterijen van de Action. Lekker goedkoop. Hoop dat deze batterijen lang meegaan. Wat speelgoed met muziek vind ik niet zo erg, maar wel als de batterijen leeg raken en het geluid ontzettend vals wordt
ik heb die van de ikea ( gele verpakking ) die gaan hier nog het langst mee. maar echt een probleem, steeds komt ze met speelgoed naar me toe 'mama is kapot?' zucht... weer nieuwe batterijen erin
Hier pakket al binnen. Ik denk waarom is het zo zwaar, maar je krijgt meteen 10 pakjes(ook om uit te delen neem ik aan). Heb nog geen tijd om het te lezen