pumps gezocht onder dit jurkje met bolero

Discussie in 'De lounge' gestart door monica73, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Hoi!

Ik heb advies nodig, want ik zoek al dagen/weken naar mooie pumps/sandaal met hak onder dit setje voor de bruiloft van mijn broer:

het jurkje:Loiza by Patrizia Pepe Cocktailjurk - Roze - Zalando.nl

de bolero:Steps | Bolero's - Pleated Bolero

Nu heb ik laatst nude/beige pumps eronder gepast, maar het was niet echt. Ik weet het niet meer....
    Wat voor kleur pumps kan ik eronder dragen? Licht grijs krijg ik maar niet gevonden.....hebben jullie inspiratie voor me?

Alvast bedankt!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja zou idd de kleur zeggen van dat jasje.. of anders zwart?

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik zou de bolero in een andere kleur nemen (om eerlijk te zijn vind ik de bolero zelf zonde van de mooie jurk!)
    Maar goed we leven in nl dus ik snap je wel :)

Dan zou ik toch denk ik voor de veilige zwarte bolero en zwarte pump/peeptoe schoen gaan.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  5. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik wilde eerst ook helemaal geen bolero omdat ik dat ook zonde vond van de jurk, maar ja...de bruiloft is in september dus dan is het toch wel te bloot. Ik dacht ook dat het niet zo staan, totdat ik hem erop aan had...de flappen van de bolero vallen heel mooi precies op de roze slinger en met bolero lijkt het een strapless jurkje.
    Zwart vind ik zo hard bij roze...een beetje goedkoop zeg maar;)
    Bedankt voor jullie snelle reacties!

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hmm.. ik denk dat zwarte sandalen/pumps wel heel mooi staan aangezien je die grijze niet kan vinden. ;)

Heel leuk jurkje trouwens.

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ik kijk net op bonprix.nl en daar staan een paar grijze bij.. en ook veel zwarte met soms een steentje erin wat weer kan bij je grijze bolero.. ;)

8. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik wist niet dat ze bij bonprix ook schoenen verkochten! Ik ga direct kijken. Op zalando zoek ik dagelijks...pff ben een beetje een zeikerd met schoenen. Vooral pumps met een elegante hoge hak en een beetje een puntje vind ik mooi. Ik kom toch ook wel een beetje terug op dat zwart, het kan inderdaad best wel. Ik vind het altijd zo'n gedoe een bruiloft.

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou ook zeggen in de bolero kleur, maar de kleur is vaak lastig.
    Kleur van het jurkje zal wel hetzelfde zijn.
    Zwart vind ik ook een beetje te normaal bij het jurkje denk ik..
    Ik zou lekker elke week zoeken zoeken, je hebt gelukkig nog even... ;)

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Of een nude kleur...

11. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Nude heb ik gepast, maar mijn omgeving vond het geen gezicht. Al had ik dat wel gelijk in mijn hoofd omdat ik het accent op mijn jurkje wil houden. Als ik witte of zwarte pumps draag, trekt dat de aandacht. Ik denk vast te moeilijk;)

12. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    september08, bedankt voor je linkjes!

13. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Taupe en beige vloekt bij mijn bolero, wat een gedoe schoenen...De bolero is lichtgrijs met een beetje glans. Op de foto lijkt hij donkerder zag ik net. Ik heb nog wel even gelukkig.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
  16. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    grijze pumps. ik zou echt niet voor een andere kleur kiezen.
    ik had laatst op een bruiloft een lime/geel jurkje aan met zo'n kleur bolero en lichtgrijze pumps. kleur was niet helemaal hetzelfde maar dat viel niet op. het 1 zit boven het ander onder....
    het is het meest rustig als je niet te veel kleur gebruikt vind ik.
    prachtig jurkje trouwens!

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik zou ook voor grijze pumps gaan en dan idd zo dicht mogelijk tegen de kleur van je bolero aan.
    Ik had ook een bruiloft twee weken terug van mijn broer en wou ik ook dezelfde kleur schoenen als mijn blazer (poeder roze) het was een hele zoektocht maar ben uiteindelijk geslaagd bij van haren. En wat tresje ook al zegt je draagt het niet op elkaar dus als er iets verschil in zit valt het toch niet op. Wat ik gedaan heb is de blazer mee genomen naar de winkel en steeds de schoenen er bij gehouden en zo de paar gekozen die er het dichts bij kwamen.
    Succes en alvast veel plezier!

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Die jurk is erg mooi

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Het klinkt misschien heel gek maar waar ik woon hebben ze een mega grote van haren schoenen zaak en hun pumps zitten heerlijk :)

Deel Deze Pagina