Hoi! Ik heb advies nodig, want ik zoek al dagen/weken naar mooie pumps/sandaal met hak onder dit setje voor de bruiloft van mijn broer: het jurkje:Loiza by Patrizia Pepe Cocktailjurk - Roze - Zalando.nl de bolero:Steps | Bolero's - Pleated Bolero Nu heb ik laatst nude/beige pumps eronder gepast, maar het was niet echt. Ik weet het niet meer.... Wat voor kleur pumps kan ik eronder dragen? Licht grijs krijg ik maar niet gevonden.....hebben jullie inspiratie voor me? Alvast bedankt!
Ik zou de bolero in een andere kleur nemen (om eerlijk te zijn vind ik de bolero zelf zonde van de mooie jurk!) Maar goed we leven in nl dus ik snap je wel Dan zou ik toch denk ik voor de veilige zwarte bolero en zwarte pump/peeptoe schoen gaan.
Bij Zalando ook niet iets voor je bij? Kan je op kleur zoeken.. Zag heel wat resultaten op grijs: diverse tinten grijs of grijsachtig, hoog, laag etc etc. Grijze Pumps online kopen | Gratis verzending | ZALANDO Maar heb je vast al gekeken
Ik wilde eerst ook helemaal geen bolero omdat ik dat ook zonde vond van de jurk, maar ja...de bruiloft is in september dus dan is het toch wel te bloot. Ik dacht ook dat het niet zo staan, totdat ik hem erop aan had...de flappen van de bolero vallen heel mooi precies op de roze slinger en met bolero lijkt het een strapless jurkje. Zwart vind ik zo hard bij roze...een beetje goedkoop zeg maar Bedankt voor jullie snelle reacties!
Hmm.. ik denk dat zwarte sandalen/pumps wel heel mooi staan aangezien je die grijze niet kan vinden. Heel leuk jurkje trouwens.
Ik kijk net op bonprix.nl en daar staan een paar grijze bij.. en ook veel zwarte met soms een steentje erin wat weer kan bij je grijze bolero..
Ik wist niet dat ze bij bonprix ook schoenen verkochten! Ik ga direct kijken. Op zalando zoek ik dagelijks...pff ben een beetje een zeikerd met schoenen. Vooral pumps met een elegante hoge hak en een beetje een puntje vind ik mooi. Ik kom toch ook wel een beetje terug op dat zwart, het kan inderdaad best wel. Ik vind het altijd zo'n gedoe een bruiloft.
Ik zou ook zeggen in de bolero kleur, maar de kleur is vaak lastig. Kleur van het jurkje zal wel hetzelfde zijn. Zwart vind ik ook een beetje te normaal bij het jurkje denk ik.. Ik zou lekker elke week zoeken zoeken, je hebt gelukkig nog even...
Pumps grijs - bpc selection bestel online - bonprix.nl ? Taupe Omoda pumps 051.372 - Taupe Omoda pumps 051.372 online kopen bij Omoda Schoenen ? Beige Omoda pumps 051.387 - Beige Omoda pumps 051.387 online kopen bij Omoda Schoenen ? Zit best wel wat tussen denk ik?
Nude heb ik gepast, maar mijn omgeving vond het geen gezicht. Al had ik dat wel gelijk in mijn hoofd omdat ik het accent op mijn jurkje wil houden. Als ik witte of zwarte pumps draag, trekt dat de aandacht. Ik denk vast te moeilijk
Taupe en beige vloekt bij mijn bolero, wat een gedoe schoenen...De bolero is lichtgrijs met een beetje glans. Op de foto lijkt hij donkerder zag ik net. Ik heb nog wel even gelukkig.
Heb deze hakken gisteren gepast. Heel chique, simpel, niet te hoge hak dus makkelijk op te lopen en ze zijn er in zwart en nude!(in het echt nog veeeeeeeeel mooier dan op de foto..) SLINGBACK MET LAKLOOK NEUS - Schoenen met hak - Schoenen - Dames | ZARA Nederland
Erg leuk jurkje Zijn onderstaande pumps iets? Zo lastig om vanaf een foto de kleur te matchen... Manfield - grijze pumps | Manfield.com
grijze pumps. ik zou echt niet voor een andere kleur kiezen. ik had laatst op een bruiloft een lime/geel jurkje aan met zo'n kleur bolero en lichtgrijze pumps. kleur was niet helemaal hetzelfde maar dat viel niet op. het 1 zit boven het ander onder.... het is het meest rustig als je niet te veel kleur gebruikt vind ik. prachtig jurkje trouwens!
Ik zou ook voor grijze pumps gaan en dan idd zo dicht mogelijk tegen de kleur van je bolero aan. Ik had ook een bruiloft twee weken terug van mijn broer en wou ik ook dezelfde kleur schoenen als mijn blazer (poeder roze) het was een hele zoektocht maar ben uiteindelijk geslaagd bij van haren. En wat tresje ook al zegt je draagt het niet op elkaar dus als er iets verschil in zit valt het toch niet op. Wat ik gedaan heb is de blazer mee genomen naar de winkel en steeds de schoenen er bij gehouden en zo de paar gekozen die er het dichts bij kwamen. Succes en alvast veel plezier!
Het klinkt misschien heel gek maar waar ik woon hebben ze een mega grote van haren schoenen zaak en hun pumps zitten heerlijk