Hey meiden, wat zijn jullie van plan aan te doen als het wat kouder wordt? Ik zie nergens jassen voor zwangere vrouwen! Zijn die wel ergens te koop of wordt het improviseren deze winter? Groetjes, Dominique
ze zijn wel te koop hoor maar ik weet het ook nog niet! Ik heb er een gezien bij een babywinkel voor 75euro! Mijn vriend had zoiets van; koop die nou gewoon! Ik vond het nogal duur maja... was wel een winterjas he
Haha ik zit ook in dubio. Ik moet nu nog tien weken, en mijn eigen winterjas, kan nog dicht. Maar als ik een jas koop voor de laatste weken, vind het een beetje zonde, de rest van de winter kan ik mijn eigen weer aan. Nou maar even goed bedenken wat te doen he
Ik heb al verschillende positiewinterjassen gezien maar wel prijzig vind ik want kan ze maar 3 maanden aan. Ik denk dat ik me een goedkope jas koop alleen dan wat maten groter...
Ik doe als het koud wordt gewoon een warm tshirt aan als gewone kleding dan een warme fleece trui eroverheen. Dan los mijn jas erover om de wind een beetje tegen te houden. Ik vind het zonde van het geld om voor zo een korte periode een jas te gaan kopen. Al heb je wel mooie dingen hoor, je moet er even naar zoeken, maar ze zijn er wel.
jolanda... wat jou betreft zou ik dat ook niet doen nee.... ik moet nog tot en met half maart....... das ook een evrschil natuurlijk denk ik
Ja dat is idd een heel verschil. Ja ik denk ook dat ik maar een dikke trui aan doe met een warme sjaal en de gewone jas Weet het anders ook niet hihi
Trek je toch gewoon je badjas aan Hahaha, geintje, maar het is idd een probleem, ik heb in twee winters zwanger gelopen van mn jongens en ik heb toen een jas geleend van mijn schoonzus die een paar maatjes meer had dan ik, was toch ook maar van korte duur... Liefs Nies
Ik doe een paar lagen kleding aan. Mocht dat toch te koud zijn dan leen ik de jas van m'n moeder. Als het zulk weer blijft als nu hoef ik toch maar 2 maanden een warme jas aan
Ik heb een oude jas van mn zusje gekregen, een grotere maat en dat gaat prima (doe ik nu ook al met de zomerjas).
Ik heb een lekker fleece poncho, die doe ik gewoon onder mijn normaale winterjas. Warm genoeg hoor, want ik loop nu nog rond met t-shirt korte mouw of een hemd als ik thuis bent.
Ik pas ook niet meer in mijn winterjas. Heb gewoone en uitverkoopje gekocht in een maatje meer. Niet echt charmant, zie er tamelijk vierkant uit in dat ding, maar goed wel goedkoop.
Nou ik ga ook geen winterjas kopen hoor. Ik doe wel wat extra truien aan of een lange sjaal of poncho. Maar als ik nu een positie jas ga kopen dan ben ik veel geld kwijt en kan ik hem nog maar 2,5 maand aan vanaf nu. Je kan anders altijd nog op marktplaats kijken wellicht dat je er even mee gered bent en je bent niet veel kwijt. Of je moet hier op de site kijken bij te koop aangeboden.
Ik heb nog ergens een wijd fleecevest en dan met een dikke trui eronder voldoet dat wel. Ik hoef nog maar 10 weken.... vind het zonde om daar een nieuwe winterjas voor te kopen.
chips Jolanda Ik zou die jas meenemen voor je , helemaal vergetennnnnn Ook pikte ik wel eens de jas van me lieffie
Ik zit hier ook nog over te tobben, tegen de tijd dat ik een winterjas nodig heb zal die van mij waarschijnlijk niet meer passen. Ik vind het ook een beetje zonde van het geld om er een te kopen die ik misschien nooit meer aan doe. Ik weet het nog niet.
M'n schoonzus heeft haar positiekleding nog van beide keren. Ik hoop dat er een winterjas tussenzit...
Maar, de mensen die winterjassen in de winkel hebben gezien, waar dan? Ik zie ze nergens ... Ik ben een beetje benieuwd hoe zo iets er nou uit ziet, eigenlijk. Groetjes, Dominique
Ik doe dezelfde jas aan als ik bij mijn 1e zwangerschap aan had. Die jas is bij de buik helemaal opgerekt en was niet meer mooi om gewoon te dragen. Ik had 'm apart gelegd voor deze zwangerschap en na deze zwangerschap gooi ik 'm weg.