Wie weet waar ik dit kan vinden voor minder dan 71 euro(dat kosten ze nl van het merk taftan, en vind ik een beetje duur..)?
Advertenties van Koossie uit Badhoevedorp , Noord-Holland - Marktplaats.nl Baby- & kinderwinkel S-factory uit Horst aan de Maas verkoopt exclusieve, hippe kinderdecoratie, waaronder lampen, hanglampen, lampenkapjes, lampenvoetjes van S-factory. Lampenkapjes, Aqua, lichtblauw, ruitjes, roze, lila, fuchsia, lime De Kinderdroomkamer - HANGLAMPEN
Ik weet niet of je iemand in je omgeving hebt die een beetje handig is met de naaimachine? Of misschien kun je het zelf. Wij hebben op Marktplaats een witte lampenkap gekocht voor 5 euro en bij Ikea een pendel voor 2,50. Vervolgens heeft mijn moeder de lampenkap met ruitjesstof bekleed en er bolletjesband langs gemaakt. De lamp is echt heel erg leuk geworden en exact hetzelfde als het 'origineel' dat ik op internet had gezien. Alleen voor veel minder geld! Ik probeer om een foto toe te voegen. Ik hoop dat het lukt.
Elfje: Hij is erg leuk geworden. Dat heeft je moeder strak gemaakt. Ik zat ook al te kijken naar de kappen op internet maar daarvan zijn ook een hoop handgemaakt.
Bedankt voor de tips allemaal, en wat een mooie lamp zeg! Ik ben zelf niet zo handig, mijn schoonmoeder een beetje maar die heeft het veels te druk en mijn oma woont te ver weg haha. Maar we hebben nu eentje op dedroomkamer.nl gevonden voor 32,95 dus dat is wel te doen! Liefs
Ow fijn dat je hm al gevonden hebt hihi. Ik kon ook geen andere lamp vinden dan die van Taftan, dus hier is het wel Taftan geworden Stukje van de lamp: Bekijk bijlage 27574