Ik ben voor ons wit/zilvergrijze babykamer naar een hanglamp in wit en zilver. Het mag best een beetje een opvallende, kitschy lamp zijn omdat de rest van het kamertje heel neutraal is... Ik zoek iets in de stijl van Pakhuis Oost, helaas hebben ze daar geen wit/zilveren. www.pakhuisoost.nl Heeft iemand iets gezien wat ik zoek? Liefs Monique
Hey! Wij hebben ook een grijs / wit kamertje. Ik heb gisteren bij Praxis een leuke lamp gekocht, maar is niet precies wat jij zoekt vermoed ik. Het is een RVS-kroonluchter met zo'n voile kap er omheen in zilvergrijs, met zwarte bloemen er in gedrukt. Succes met zoeken! X
Hoi Miffy, misschien is dit iets voor je: www.yurada.nl en dan de lamp 'Bloemenveld' van SillyGifts Bij Loods 5 zijn ze ook te koop in wit, roze en zilver. en zijn daar 39 hhhm, als ik zelf op de link klik zie ik bij het kopje verlichting de lamp niet terug, maar als je lamp bloemenveld silly gifts intikt op Google (Google Afbeeldingen) dan vind je het zeker. Op de site van Yurada hebben ze alleen een witte en roze variant, maar is hij is er ook in het zliver (in ieder geval bij Loods 5 in Zaandam)
He Miffy, Kroonluchtertje van Colorique is ook erg leuk. Is niet zilver. Maar staat er wel leuk bij, als je bijv. de witte neemt. Moet je maar eens kijken via google, dan zie je hem wel. Ik heb een soortgelijke lampje maar dan gekocht bij Jade in Den Bosch. Vind die van ons iets mooier maar dat is geen merk en weet niet of je in de buurt woont (en misschien vind je het wel helemaal niets natuurlijk, dat mag ook... haha) Foto's in album plaatsen is me nog niet gelukt, geeft steeds aan dat het te groot is. Heb wel al een foto van mijn wiegje gemaakt . Zal de lamp er ook opzetten en mijn best nog een keer doen. Groetjes!
Dank dames voor jullie reacties! Die Bloemenveld lamp is idd erg leuk, maar mijn vriend vond het niet zo mooi (mannen!)... Marijntje, ik ben nu wel erg benieuwd naar jouw lamp! Wij wonen in Maastricht, maar zijn rasechte brabo's en dus regelmatig in de buurt van Den Bosch te vinden. Ik ken dat winkeltje niet, waar zit het ergens?
Heb wel een foto maar krijg hem niet in het album, bestand is te groot.... Jade zit in een straatje bij restaurant DIT, misschien ken je dat? Ik ken de straat niet. Maar ze hebben ook een website alhoewel daar niet zo heel veel spullen op staan. Maar daar vind je wel een adres. Misschien kan ik je foto wel mailen, zal eens proberen.....
Niet gelukt.... snap niks van dat foto verkleinen en hoe ik ze op de PC heb staan, zo kunnen ze niet in album komen... Als je heel nieuwsgierig bent kun je me een hotmail adres mailen ofzo, dan mail ik je foto vanaf mijn eigen hotmail....