Hangmat.... Met of zonder spreidstok?

Discussie in 'De lounge' gestart door KnuffieQ, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Na mijn vorige topic over een hangmat aanschaffen wel of niet doen....

Nu heb ik van iemand voor mijn verjaardag een hele mooie houten hangmat standaard gekregen.... :D ben erg enthousiast.

Maar nu mijn volgende vraag.
    Wat voor hangmat hebben jullie erin heb me even verdiept en zie dat er hangmatten met spreidstokken er in zijn en hangmatten zonder die stokken.

Nu is mijn vraag welke hebben jullie? waarom... en wat is jullie ervaring.

Een hangmat is toch duur wil je een goede kopen. ( ben van mening goedkoop is duurkoop).

Wil nog eens gaan uitproberen in wat winkels maar ben toch ook erg benieuwd naar jullie ervaringen......

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik weet niet of je dit bedoelt, denk het haast niet, maar ik heb sinds 2 weken de Fatboy hangmat. Wat een genot! Cadeautje had ik mezelf eerder moeten geven haha.

3. KnuffieQ

Dat hoorde ik inderdaad dat die fijn is ja.

Ik bedoel meer zo'n katoenen of Canvas of zulk materiaal en deze zijn in twee varianten verkrijgbaar

4. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik heb toevallig twee weken geleden via hangmatgigant.nl een hangmat gekocht voor de verjaardag van mijn man, super kwaliteit! En nog een redelijke prijs ook. Ik heb hem zonder spreidstok gekocht. Als je dan diagonaal gaat liggen dan spreid de hangmat zich vanzelf, en als je recht ligt dan krult de hangmat om je heen. Mijn man is er helemaal happy mee!

5. KnuffieQ

Vind hij het niet vervelend dat hij eromheen krult?

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Nee, vindt hij juist fijn :)

Deel Deze Pagina