Hee, dames Ik ben op zoek naar een babyhangmat die je dan in de box kunt gebruiken. Ik heb bij al veel van mij vriendinnen gezien hoe relax het kindje daarvan wordt. Alleen ik kan ze nergens vinden, of is is een een ouderwetse kleur, of je kunt het alleen als draagzak om je lichaam doen maar ik zoek er echt 1 die je in de box kunt gebruiken met vrolijke kleurtjes..... Help??
Op www.borstvoedingswinkel.nl staat er één. Klik op catalogus en dan staat ie iets onder het midden in de linker kolom. Ook in allemaal verschillende kleuren.
He wat leuk! Ik ben misschien (net) zwanger en dit moeten we zeker hebben. Ik heb zaterdag 22 juli getest. 3 dagen voor mijn NOD met een digitale test van CB. Negatief, echt balen...verdorie... Nu ben ik uitgegaan van de eerste dag waarop ik een beetje bloed verloor (27 juni). Volgens lonneke de Verloskundige van de site kan ik toch uitgaan van de 27ste, in feite de eerste dag van de laatste menstruatie. Soms is het zo dat je niet direct positief test. Je kunt dan het beste de test herhalen als je een week overtijd bent. Afwachten dus...
ja ik wil er eigenlijk ook wel graag 1tje hebben... Je hebt ze geloof ik op een standaartje toch? Kan ie ook lekker mee de tuin in...
Ik heb er ook 1 in de box. Wel zandkleurig. Op marktplaats gekocht voor maar 8 euro, even in de wasmachine en als nieuw
Ik heb heb bij de babystore gekocht, maar ik zie ze overal. Ze zijn rond de 19 euro. Bij babymax hebben ze ze ook, goed zoeken en anders even vragen, want je herkend ze niet meteen, omdat ze opgerold liggen.
Even google-en op "hangmat baby" en er gaat een wereld voor je open. Er zijn behoorlijk wat winkels waar je zelfs online kunt bestellen en de hangmatten zijn in alle kleuren en maten verkrijgbaar. Hang ze..
Heb er ook eentje via marktplaats gekocht voor 10. Het is een draagzak die je ook als hangmat in de box kunt gebruiken